2
Hoofdstuk 1
In San Diego pakte ik al mijn koffers in, met een voor uit blik op LA. Ik belde mijn beste vriendin Ashlynn en zei” heb je er zin in?”En zei “ja heel erg maar wanneer gaan we naar LA?” “Mam waneer vetrekken we?” Vroeg ik aan mijn moeder, ”over 3 uur” zei ze. ik liep terug naar me kamer en zei tegen Ashlynn “we vertrekken over 3 uur” toen hoorde ik een vreemde stem aan de lijn die zei “ik pak je en ik eet je op” toen dacht ik dat het broertje van Ashlynn was “stoppen Carlos” zei ik, ”dat is Carlos niet “ hoorde ik “wie dan” “dat is mijn irrie neefje James “ahhh” net zo druk als je broertje zeker “ja” zei Ashlynn ondertussen riep mijn vader dat ik moest gaan dus zei ik tegen Ashlynn “moet gaan bye”
2 uur later
“Schat” ga je Ashlynn halen we gaan zo” “oké” zei ik trok mijn slippers aan en ging naar Ashlynn toe en belde aan de deur ging op en raad eens wie er open deed……………………………………… het was Carlos en James ik zei “is Ashlynn er?” ja zeiden ze ik kwam binnen en meteen kwam Ashlynn op me af rennen met de koffers we zwaaiden ze uit en gingen naar mijn huis daar stonden ze klaar om te vertrekken.
Hoofdstuk 2
We stapten in de auto en ik riep“ op naar LA
Er zijn nog geen reacties.