geen ineiding

roos!! kom je bed uit je moet naar dans les weet je nogg!!!
mahaam.. pliess nog eveen ???
nee nu je bed uit vooruit!! oke mamaa ik kom eraan,
1 uur later hee natas sta je al lang te wachten nuu valt wel mee... oohh oke gelukkig kom we gaan!
zullen we stiekem door het bos rijden?? dat mag toch niet roos! nou en het is toch sneller dan zijn we er sneller!! nou ik weet het niet als mijn moeder er achter komt dan ben ik de klos!!
natasja!! jij bent ook altijd bang hee..
okee... voor deze ene keer voor jou he roos oke dankje ..
na een kwartiertje waar zijn we roos?? weet ik veel ik bel dansen wel ff af nee roos niet doen ik ga doeii en natasja draaiden om toen werd roos toch een beetje bang helemaal alleen in het grootte bos maar ze gaf niet toen hoordde achter zich oppeen geritsel..wie is daar?? is daar iemand!! riep ze toen wat harder maar er kwam geen gehoor ze fietste zo hard ze kon maar hoorde toen ombekende voetstappe...
ze keek achterom en toen ze terug keek fietste ze met haar gezicht in een tak.. ze moest bijna huilen zo'n pijn deed het ze viel van haar fiets en lag heel rustig.. toen hoorde ze de voetstappen ze pakte zo snel haar fiets en fietste het bos uit ze fietste zo hard ze kon naar dansen.. achter balie zij de vrouw moet ik iets doorgeven??'ja zeg maar dat ik eraan kom'ok zou ik doen ze rende naar de wc er zat gelukkig geen wond op haar hoofd ze pijn was ook verdwenen hoe zou dat nou kunnen ze kleede zich zo snel mogelijk aan en naar de les fietse e gewoon naar huis en niet door het bos....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen