Foto bij De verhuizing, toch ?

4de hoofdstuk over annabella vermeulen

Annabella en Debby knielen naast Kelly & beginnen te gillen & schudden. De conciërge rent naar de meiden toe, Annabella geeft Kelly wat water en de conciërge help Kelly op een stoel en vraagt wat er is gebeurt. Kelly staat op en zegt dat ze flauw is gevallen. Even later lopen ze met z'en 3e het geschiedenis lokaal, mevrouw van de velden begint over de middeleeuwen & een saaie diavoorstelling. Na de les lopen alle kinderen haastig naar de kantine, Kelly, Debby & Annabella kopen allemaal een broodje gezond en een smoothie. Ze gaan aan een tafeltje achterin de kantine zitten en praten wat. Na de pauze hebben ze nog 2 lessen, Gymnastiek & Biologie. Eerst hebben ze biologie, ze moeten een saai opstel schrijven over de kikker & zijn voortplanting, Annabella maakt er zoals altijd een tekening bij, van een kikker, hij is goed gelukt als zegt ze het zelf. Met gymnastiek doet Kelly nog even niet mee en daar is ze blij mee want ze hebben atletiek. Hoogspringen, verspringen, bokspringen & nog een paar dingen. Na gymnastiek fietsen ze met ze'n 3e naar huis, voor het huis van Annabella stoppen ze alle 3e en zeggen elkaar gedag, Kelly & Debby fietsen verder en Annabella stapt van haar fiets af. Het is nu vrijdag en zaterdag en zondag gaan haar ouders en zij naar Groningen om huizen te bekijken. Annabella loopt naar binnen. Ze gaat voor de tv Zitten en zapt wat heen en weer. Haar ouders zijn werken en ze moet om 5 uur zelf wat eten. Ze besluit een frietje te gaan halen. Na het eten maakt ze haar huiswerk en kijkt haar e-mail na. 2 e-mails, 1 van school & 1 van... huh wie is dat ? Ze bekijkt haar mail van school, maandag 1ste uit uitval yes. Ze besluit de e-mail van de onbekende persoon niet te lezen en verwijdert hem meteen weer. Misschien zit er een virus in ofzo, dat heeft ze al eens eerder gehad en toen was haar computer bijna gecrasht. Ze hoort een auto, de volvo komt aantuffen. Ze loopt naar de koelkast en pakt wat drinken, haar moeder loopt de kamer in en zegt:''Hee, hoe was het op school ? Je huiswerk al af ?'' Annabella antwoordt braaf:'' Op school was het wel oké, mijn huiswerk is al af, owja en we hebben maandag het 1ste uur uitval. ''Oké'' antwoordt haar moeder kattig. Annabella weet dat ze nog niet had mogen vertellen dat ze gaat verhuizen maar ja dat gaat ze echt niet achterhouden hoor. Daarom vertelt ze maar even niet dat Kelly flauw is gevallen anders moet haar moeder weer zo nodig weten waarom... Even later komt haar vader thuis, hij zegt niets. Annabella gaat achter haar computer zitten, ze vraagt zich af waarom haar vader zo vroeg thuis is. Ze begrijpt het niet helemaal, even later hoort ze haar ouders beneden ruziën. Annabella loopt stampvoetend naar beneden en gaat voor de tv zitten, dan hoort ze haar moeder fluisteren:'' Je vader is ontslagen, al 2 maanden, we zitten in de schulden door je vader..........

Reageer (5)

  • PinkWolf

    gaaf!
    heel snel verder, ik hou echt van dit verhaal!

    1 decennium geleden
  • xChocoGirl

    bedankt san

    xxx

    1 decennium geleden
  • xSandra

    lol zie n net de foto,
    chinees gelukskoekje haha

    1 decennium geleden
  • xSandra

    fack
    best hefttig O.o
    snel verder ;D
    echt goed bedacht met die pa

    1 decennium geleden
  • xSandra

    Caya is er, ik lees zo verder <3
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen