Foto bij * 1 *

Ik zal het verhaal er weer helemaal opnieuw opzetten want ik vind mijn hoofdstukjes niet meer terug.. sorry hiervoor, jullie zullen weer helemaal opnieuw moeten beginnen met lezen


Enjoy..(H)

Jacob p.o.v

Ik liep het huisje van Emily binnen.
‘Heey Jake’ hoor ik van alle kanten.
‘Heey’ antwoord ik terug.
‘Heey heb je het al gehoord?’ vroeg Seth geheimzinnig. Ik nam een muffin uit de schaal die op tafel stond en ging zitten.
‘Wat?’ vroeg Jared.
‘Dat er nieuwe mensen zijn komen wonen? Duhh’ zei hij.
‘Waarom is dat zo belangrijk?’ vroeg Paul nors.
‘Omdat het schijnt dat ze heel rijk zijn’ zei hij terug mysterieus.
‘Nou en?’ zei Jared terug.
‘Wat is het punt hiervan?’ vroeg ik terwijl ik een nieuwe muffin pakte en er een hap van nam. Overheerlijk zoals altijd!
‘Ik heb zelfs iemand gezien van die nieuwe’ zei Emily die aankwam met een nieuwe schaal met muffins.
‘En??Enn??’ vroeg Seth nieuwschierig.
‘Nou mijn conclusie is ze zijn rijk want die gast had een chauffeur’ zei ze terug.
‘Gaan we niet eens kijken waar ze wonen?’ vroeg Seth.
‘Sjonge wees niet zo opgefokt het zijn maar mensen’ zei Paul geergerd.
‘Jaa maar wel rijke mensen’ zei Seth terug.
‘Jaa so what?’ zei Paul nors.
‘Oke dan niet’ zei Seth teleurgesteld. We vergaten het onderwerp en praten een beetje over de parasieten die ons lastigvielen. Het was al 5 u ik moest terug naar huis.
‘Guys ik zin door’ zei ik terwijl ik opstond. Ik kreeg van iedereen een tot morgen. Ik stapte op mijn motor en reed weg. Op het kruispunt wilde ik net rechtdoor rijden totdat…
Op het kruispunt wilde ik net rechtdoor rijden totdat ik met een enorme snelheid van mijn motor omdat er iemand tegen me reed. Ik vloog over de weg. Ik probeerde terug op te staan maar dat lukte niet.
‘O mijn god!’ riep er iemand. Ik voelde dat mijn enkel zeer deed, mijn schouderook en een hoofdwond.
‘O mijn god! Het spijt me zo! Kan je nog op staan?’vroeg de stem. Ik had mijn ogen gesloten omdat ik teveel zeer had aan mijn hoofd. Ik deed mijn ogen open en keek in prachtige groene ogen. Het was alsof de wereld verdween alleen zij en ik bestonden nog. Maar het werd verbroken toen ik een stekende pijn aan me hoofd kreeg. Mijn hand ging automatisch naar men hoofd. Ik voelde iets nat aan me hoofd, bloed….

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen