Foto bij Hoofdstuk 17.

ik had deze tekst helemaal geschreven vandaag en ga ik even wat drinken pakken drukt mijn o-zo-geweldige broer hem weg -,-

Die foto is Roy

"Denise Noort" zei de directeur door de microfoon. Ik stond op en liep naar het podium. Op het podium stonden Joyce, Laura, Saskia en nog meer kinderen die al hun papiertje hadden gehad. Ja wij noemde ons diploma een papiertje. Ik keen de aula rond en zag dat Roy en Alex er nog zaten, zouden ze niet geslaagd zijn? "Alex Groenevelt" klonk er door de microfoon. Alex stond op en gooide zijn armen in de lucht en deed alsof hij het wk in zijn eentje had gewonnen, gek kind. "er zitten nu nog 3 studenten waarvan er nog 1 geslaagd is" zei de directeur. Ergens hoopte ik dat het Roy was, niet dat ik hem leuk vond, maar hij was een van mijn beste vrienden en stond echt altijd achter mij. Hij had ooit verteld dat hij verliefd op me was en toen had ik hem verteld dat ik gewoon beste vrienden wou zijn omdat ik anders bang was mijn beste vriend kwijt te raken en dat begreep hij. "als laatste, Roy Boomaards" zei de directeur en ik zag Roy opstaan en met een grijs van hier tot tokio naar de directeur kwam lopen. "ik wil alle geslaagde student heel veel succes verder wensen" de directeur begon te klappen. Iedereen klapte mee. We liepen het podium af en ik en LAura liepen naar buiten. We gingen op de pingpongtafel zitten. ik zocht mijn telefoon en toetste Justin's nummer in. de telefoon ging maar een keer over. "hee Justin...ow hoi Ryan, hoe kom jij aan Justin's telefoon?...ow oke, ik jat ook altijd de telefoon van mijn vrienden...geef hem nou maar dan kan ik het hem vertellen...ja meer eerst Justin...hee Justin.....IK BEN GESLAAGD...dankje wel...echt? komen Ryan, Christian en Chaz ook mee?...gezellig, durf je niet alleen....haha geef niet hoor schatje...ik word heel raar aan geken door Laura en Roy...nee, dat is een vriendin en een vriend van mij...nee jij bent van mij....maar ik ga weer ophangen....doei schatje...ik ook van jou" ik hing op en stopte mijn telefoon in mijn tas. "ga je vanavond mee uit?" vroeg Roy. "ja, we moeten vieren dat we geslaagd zijn hea" zei ik lachend. "we komen je rond half 9 ophalen" zei LAura. "we?" "ja, Joyce, Roy, Alex, Saskia en ik" zei Laura. Het was inmiddels al haf 2. "oke poepies, maar ik ga nu naar huis, ik ga slapen" zei ik en stond op. "ga je lopen?" vroeg Roy. "ja, goed van me he!" "spring achter op, ik breng je wel" zei hij en ik ging op zijn bagagedrager zitten. Ik zwaaide naar Laura en we reden weg. "was dat je vriendje aan de telefoon?" vroeg Roy. "ja, wil je wat ik je nu ga vertellen tegen niemand zeggen" zei ik toen we voor mijn huis stonden. "nee, vertel" "nou, ik praat Amerikaans met ze omdat Justin waar ik iets mee hebt, dé Justin Bieber is" zei ik en ik keek naar zijn gezicht om te kijken wat zijn reactie was. "stoer! dan kan hij ons meenemen naar stoere feestjes" zei hij lachend. "haha gek kind dat je bent, tot straks" zei ik en ik liep naar binnen. Vanavond zal leuk worden, als Justin, Ryan, Chaz en Christian hier waren zullen we ook gaan feesten.
Party all night long

Reageer (1)

  • celinexJB

    Yeaah man(A) partyyy met die boys is awsum (: xxx' celije

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen