Chapter 13: I am the angel of death
gwen pov
Die les was echt dood saai en als Seth me niet wakker zou gehouden hebben zou ik slaap gevallen zijn. Ik vraag me nog altijd af waarom Claire zo bang is. Bij de lunch ga ik bij de jongens en Vanessa zitten en leer nog een paar andere mensen kennen. Waaronder een meisje, Lisa, die wel aardig lijkt. Als het pauze is zie ik die bloedzuiger terug aan de poort staan en ik doe mezelf een belofte. -Als hij er na school nog staat, open ik een jacht op vampiers.-De les begint weer en deze keer zit ik bij Embry in de klas. We hebben Biologie en zijn het lichaam van een wolf aan het bestuderen. Biologie wordt gegeven door mr. Verlinden en ik grinnik altijd om zijn gezicht als ik, Vanessa, Embry of Jake het antwoord exact weet.
Na school hangt de geur van die vampier nog altijd in de lucht. Ik kijk terug naar de poort en wie staat daar? Jawel, de bloedzuiger. Hij ziet me kijken en loopt op vampier snelheid het bos in. Ik ren hem achterna en verander in mijn wolf vorm. Ik volg zijn geur en kom uit op een open plek waar de bloedzuiger me staat op te wachten. Hij staat daar gewoon, niet in aanvalshouding. Hij staat daar rustig te wachten, te rustig. "Ik wil even met je praten." zegt de bloedzuiger en ik kijk hem raar aan. Als ik nu terug varander kan ik nog altijd uit mijn vel springen als hij me wilt anvallen. Ik ga naar de bosjes en doe het kleedje aan dat ik om mijn been had gebonden.
Als ik de open plek terug opkom kijk de vampier me met grote ogen aan. "Het is waar wat ze zeggen..." Ik kijk de vampier vragend aan. "Je bent echt de engel van de dood."Als hij dat zegt voel ik ineens iets tegen mijn gezicht slagen. Ik kijk naast me en zie een grote zwarte vleugel. "Wat... Hoe?" De vampier loopt voorzichtig naar me toe en ik ga in de aanvalshouding staan. "De volturi heeft je vader vermoordt, niet ik en mijn broer."...
Reageer (2)
Snel verder(hoera)
1 decennium geledensuper!
1 decennium geledensnel verder(H)