2.0 Other Vampires..
Hmm niet mis die bar, ik was net aangekomen bij de Grill, hij was echt niet mis. Toen ik eenmaal binnen was, zag ik Elena niet. Ach misschien is ze er nog niet. Ik liep richting de bar, en vroeg een whisky. Ik nam een slok van mijn whisky, ik zal Elena maar even zoeken. Ik moest gewoon even goed mijn oren openzetten en ik zal haar wel tegenkomen. ‘…een nieuwe in de stad is’ ‘… schijnt dat die nieuwe een hete is’ ‘…wanneer komt ze?’ ‘Ze zei dat ze ging komen, dus’ aha, hebbes. Ik zag haar bij een groepje zitten aan een tafeltje. Ik liep naar hun toe. Ze hoorden me niet aankomen maar een blonde gast had me opgemerkt, en keek met open mond naar me. Elena had me nog altijd niet door, totdat ik mijn hand op haar schouder legde. Ze schrok en draaide zich met een ruk om. Ze zuchtte van opluchting ik kon een klein lachje niet onderdrukken. ‘Ik schrok me dood’ zei ze zachtjes. Ze gaf me spontaan een knuffel ‘Ik ben blij dat je gekomen bent’ zei ze met een glimlach. Ik knikte en antwoordde dat ik het niet wilde missen. Ze moest eventjes lachen en ze wende naar haar vrienden. ‘Dus mensen, dit is Shayenne zoals ik al verteld heb. Ik zwaaide even kort en zei ‘Haaj’. ‘Shayenne, dit zijn Caroline, Bonnie, en Matt’ zei ze. Ik knikte en keek ze met een glimlach aan. ‘Er mist nog 1 iemand maar die komt er wel zo aan’. Ze zei dat ik mocht gaan zitten, ik zat naast Caroline. Na een beetje gebabbeld te hebben over waar ik vandaan kom enzo, sprong Elena op en liep naar een jongen die net naar binnen was gekomen. Hij komt me ook zo vaag bekent voor, ugh stom brein. Elena kwam bijna huppelend met de jongen achter zich aan hierheen. ‘Shayenne ik wil je voorstellen aan..’ ze kan haar zin niet afmaken want die jongen neemt mijn hand ‘Stefan’ zegt hij en schud mijn hand ‘Shayenne, maar dat wist je vast al’ zei ik met een lach. Hij begint ook te lachen en gaat ook zitten samen met Elena. Stefan, Stefan, Stefan, waarom komt dat me zo bekent voor? Wacht eens even, Katherine! Elena lijkt op Katherine, daarom kwam haar gezicht me zo bekent voor. En Stefan, Katherine had me ooit eens over hem vertelt. Nu weet ik het weer! Is mijn brein toch nog ergens goed voor. Katherine heb ik ooit eens ontmoet samen met Pearl en we hielden nog soms eens contact met elkaar maar plots stopte het contact en heb ik nooit meer iets van haar gehoord. Achja dat is het verleden, ik moet me nu focussen op de toekomst. Maar dus hij is een vampier? Hij zal wel niet zo’n echte killer vampire zijn want hij heeft Elena als vriendin en hij heeft mensen vrienden, en hij weet toch niet dat ik een vampier ben dus goed voor mij. Na een tijdje zei ik dat ik naar huis ging. Ik zei nog tegen iedereen gedag en liep naar buiten. Eenmaal buiten voelde ik een andere Macht in de buurt. Och dit meen je nu toch niet hé? Ik voelde het ergens uit een steegje komen. Toen ik keek zag ik een jongen met ravenzwart haar en scherpe gelaatstrekken een meisje, hypnotiseren. Och màn dit meen je nu toch niet serieus. Hij speelde gewoon met haar, en toen sloeg hij toe hij beet in haar nek en zoog haar leeg. Tot ze als een lappenpop op de grond viel. Ik leunde tegen de muur terwijl ik het schouwspel bekeek. Hij keek voldaan naar het meisje, en begon te grijnzen. Hij is echt dom dat hij me nog niet heeft opgemerkt. Ik klapte in mijn handen, hij schrok zich rot terwijl ik zei, ‘Vergeet haar niet op te ruimen wil je?’ en liep weg, hem verbaast en verbijsterd achterlatend.
Reageer (3)
verder, please?
1 decennium geledenlove the story!!! and Damon!!! ik hou oook heeeeel vveeeeeel van Damon(lol)
1 decennium geledensnel verder PLEASE(H)
1 decennium geledenI love it