Foto bij Heeelp ? Wat gebeurt er nou ??

Het derde hoofdstuk hoe het verder ging met Annabella Vermeulen!

Annabella ploft op de rand van haar bed en begint te huilen. Ze loopt naar de badkamer, gaat naar het toilet & haalt haar make-up van haar gezicht. Even later loopt ze naar haar kamer & hoort haar ouders ruziën. Ze zet haar mobiel aan maar eigenlijk ook meteen weet uit, ze wil nu niet praten of zo. Ze trekt haar pyjama aan & poets haar tanden, dan gaat ze in bed liggen & probeert wat te slapen. De volgende ochtend gaat haar wekker weer vroeg af. Ze kleed zich aan, doet haar make-up op. Ze loopt naar beneden en eet wat daarna gaat ze extra vroeg naar school voor haar straf & prikdienst. Om half 9 loopt ze naar haar eerste les: wiskunde, meneer brugink. Ow nee net de verkeerde. Ze kan nu niet spijbelen en loopt naar binnen. Ze gaat voor in de klas zitten en zwijgt. Kelly & Debby komen bij haar zitten, ze willen iets vragen maar meneer brugink begint al met praten. Ze maakt aantekeningen & schrijft haar huiswerk op, na de les loopt ze snel naar het dames toilet. Debby & Kelly komen haar achterna, ze sluit zich op in een w.c hokje en begint zachtjes te snikken. Debby vraagt met een zachte maar lieve stem: Annabella kom alsjeblieft naar buiten, wij willen he helpen, niet afkatten net als die rot brugink flapdrol. Annabella komt voorzichtig het w.c hokje uit en gaat voor de spiegel staan en veegt haar gezicht schoon, ze werkt haar make-u[ snel bij en begint daarna te vertellen over het gesprek met haar ouders en haar mentor. Dat haar ouders de vreselijke uitspraak hebben gedaan dat ze moet gaan verhuizen omdat haar vader ergens anders werk heeft gevonden Komt Debby & Kelly niet goed in de oren en ze beginnen te gillen en dan ineens van Kelly flauw!!!

Reageer (3)

  • 1Der

    Wel super gaaf verhaal!

    1 decennium geleden
  • PinkWolf

    wtf, waaaromvalt ze flauw? :O
    spannend, snel verder _O_

    1 decennium geleden
  • xSandra

    Vaag O.o
    jammer dat het zo'n kort stukje is vind hem erg leuk, snel verder please <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen