Foto bij Hoofdstuk 16.

we kwamen thuis aan en ik was de eerste die de auto uit was. Ik draaide de deur open met mijn sleutel en liep door naar boven. Ik klikte mijn laptop aan. ik startte MSN op. Gelijk begon Laura te praten.
Laura zegt:hee, waarom moest je zo snel naar huis?
Denise zegt: hee (l.),, moest met m'n ouders mee gaan eten met vrienden. OERSAAI! Zat de hele tijd te sms'en.
Laura wist niks over mij en Justin, en dat wilde ik eigenlijk wel zo houden, begrijp me niet verkeerd, Laura was geweldig maar als het om Justin Bieber ging dan was ze nogal...raar.
Laura zegt:haha kut voor je, zin in woensdag?
Denise zegt:dank je, echt wel! Kan niet wachten, eindelijk klaar xd
Laura zegt:ik ook poepie ik ook. KUT ik moet gaan.
Denise zegt: dankje alweer. byeeeeeeeeee xxxxx iloveeyouubby
Laura zegt: Graag gedaan! doeiiiii xxxxx loveeyouuu222222!
Laura is afgemeld
ik zetten mijn laptop aan de kant. ik ging maar slapen, het was al half 12, morgen had ik niks te doen maar toch. Ik kleedde me om en haalde me make-up van mijn gezicht. ik ging in bed liggen en sliep zo.
De volgende ochtend werd ik om 11 uur wakker. Ik had wel lang geslapen. ik ging douchen. toen ik onder de douche uit kwam besloot ik dit aan te doen. Ik föhnde mijn haar droog en liep naar beneden. Iedereen was weg, mijn vader was waarschijnlijk met Roos mee naar de hockey en mijn ma zal wel boodschappen ofzo doen zijn. Ik pakte een boterham, de kaas en het tosti apparaat. ik maakte een tosti en at hem op. wat zal ik vandaag gaan doen? op maandag zijn de meeste winkels smiddags pas open. ik besloot om de hele dag niks te doen.

~woensdag~
ik werd wakker van mijn wekker. Ik moes vandaag om 10 uur op school zijn voor de diploma-uitreikingen. Ik was blij dat het mooi en warm weer was, dan kon je in zomerse kleding naar school. Ik ging even douchen en trok dit aan. Met het kettinkje dat ik van Justin had gekregen. ik liep naar beneden. Het was kwart over 9, Laura en haar moeder kwamen mij ophalen om half 10. Ik pakte snel een boterham en at hem op. ik hoorde een auto stoppen en keek uit het raam. Daar stond de auto van de moeder van laura. Snel keek ik een laatste keer in de spiegel en liep naar buiten.

Reageer (1)

  • Fanta

    Best leuk verhaal heb alleen dit hoofdstuk gelezen...
    LEES ZEKER WETEN VERDER!!
    of niet.....
    denk het niet
    toch leuk verhaal hoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen