Foto bij *5

5e hoofdstuk =) nog steeds maar vier abbo's maar dat kan natuurlijk komen omdat er nog niet veel spannend's gebeurt =$ sorry... gaat snel gebeuren =D

Ik was weer thuis. Ik had mijn nummer uitgewisseld met Jasmine. En ik zat heel de tijd met haar in mijn gedachten. Ik keek op de digitale klok die aan de muur hing in de keuken 01.36. Het was al helemaal donker in het huis en dat betekende meestal dat mijn moeder ook al in slaap was. Ik was nog zo hyper dat ik zeker wist dat als ik nu in mijn bed ging liggen dat ik niet zou kunnen slapen. Ik liep naar boven en pakte mijn macbook en legde die op mijn bed. Ik trok mijn kleren aan en ging in mijn bed liggen in mijn bokser met mijn laptop opschoot. Ik logde in op twitter en tweete: from: @Justinbieber Nice party right now on the laptop. Na een halfuurtje twitteren was ik toch wel moe geworden en besloot ik aftesluiten en te gaan slapen. In lag in mijn bed en besloot nog even snel een smsje te sturen naar Jasime.

to: Jasmine
Heey lig nu lekker in me bedje het was leuk met je vanavond. Weltrusten love you x.

Ik legde mijn telefoon weg en viel vrijwel meteen in slaap.

Ik werd wakker door de zon die door mijn gordijnen scheen. Gelukkig had ik vandaag lekker een daagje vrij. Ik moest alleen nog gaan bedenken wat ik wilde gaan doen. Ik besloot lekker rustig aan te doen en dan even te gaan kijken wat Chaz en Ryan vandaag te doen hadden. Ik liep naar beneden. Mijn moeder was zo lief en had de tafel al gedekt. Er stonden verse croissantjes en sinaasappelsap. 'Goeiemorgen schat. Ik ga vandaag naar je opa en oma ga je mee?'. Ik had eigenlijk niet zo zin maar ik vond het ook altijd wel gezellig daar. 'Ja is goed mogen Ryan en Chaz dan komen?'. 'Ja is goed maar hou je de boel wel heel bij je opa en oma' zei mijn moeder lachend. Ik wist gewoon nu al dat dit een geweldige dag zou worden met mijn beste vrienden.

Reageer (2)

  • biebersex

    BOEM! nog een leuk
    stukje!

    1 decennium geleden
  • xBoyfriend

    zoals gewoonlijk een leuk stukje!! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen