Foto bij Hoofdstuk 62.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • LuxuryRebel

    jung hij is lekker lang geworden....jij heb heel veel om te lezen nadat jij weer eens geld hebt verdient met illegale zaken....:Y)

    1 decennium geleden
  • LuxuryRebel

    Nevada POV
    Oeh das zeker al leuk ^^

    Ik loop naar de bar en kijk achterom naar Sietse.
    zo van: ""shake that booty bitch" :Y)

    Ik begin te lachen, en tot mijn verbazing voel ik dat er een klein blosje over mijn wangen trekt.
    BAM! Ik vindt Sietse leuk....kan ik helemaal voor me zien, ik bedoel Alex Pettyfer is HOT :9~ als je een betere foto voor Sietse wil...ik heb er nog wel een paar hoor (a)

    Hij denkt dat de kust veilig is, en gooit snel het blauwe goedje in een van de vele plantenbakken.
    Subtiel Sietse, subtiel :Y)

    Ik rol met mijn ogen en schud mijn hoofd. Het is duidelijk dat de gave om alleen maar onzin te lullen in de familie zit.
    Tja, goed dat we dat weten he, voordat ik met Sietse trouw moest ik dat natuurlijk wel ff weten he ^^ (lol)

    ‘En wat als die plant zich nou had voorgenomen om de hele nacht nuchter te blijven? Dan heb je net zijn voornemen verpest.’ Hij doet alsof hij schrikt en slaat zijn hand voor zijn mond.
    ‘Oeps, niet aan gedacht. Misschien was de plant wel minderjarig, en heb ik net de wet overtreden.’
    ‘Dat doe je al, in Amerika mag je tot je 21e niet drinken’ zeg ik droog en nu rolt hij met zijn ogen.
    ‘En jij dan? Je kan me veel wijsmaken, maar jij bent niet ouder als 18.’ Hij kijkt me onderzoekend aan en glimlacht dan.
    ‘Goed geraden, zeventien en een half om precies te zijn’ zeg ik en ik kijk verlangen naar de bankjes. Mijn voeten doen nu al zeer.

    Ik moest lachen om het stukje van de plant...maar dat doe ik al snel..lachen he, niet aan planten denken...dat onzin lullen ziet niet alleen bij jou en Sietse in de familie :Y)(lol)
    en nice.....he is checkin' me out!! :Y)(lol)

    Ik doe mijn schoenen uit en zet ze met enige liefde neer op de grond.
    Altijd met enige liefde, je schoenen neer zetten....je weet maar nooit waarneer ze zich tegen je keren en dan breek jij je hak, laten we zeggen dat ik uit ervaring spreek :Y)

    ‘Ze zien er ook niet erg comfortabel uit, maar wel sexy.’ Ik kijk hem aan, weer voel ik een blos over mijn wangen trekken.
    What the hell is er met me aan de hand???

    HA...mijn schoenen zijn sexy ^^ en ik wordt weer rood (lol)
    Wat er de hell met me aan de hand is? IK BEN VERLIEFT!!! Op Sietse....teminste hij is leuk....lekker...sexy :Y)

    Ik begin te lachen en trek even aan zijn witte overhemd. Hij heeft zijn zwarte jasje al gedumpt en zijn strikje hangt helemaal scheef. Hij heeft de mouwen van zijn overhemd opgerold en zijn schoenen steken nogal af bij zijn nette broek
    Nu moet ie alleen nog een of twee knoopjes van zijn overhemd open doen en je kan mij op dweilen (lol)

    ‘Nou, ik vind dat je er hartstikke leuk uitziet hoor’ zeg ik en hij begint te grijnzen.
    ‘Dankjewel voor het compliment, nu is mijn hele dag weer goed. En ik moet zeggen dat jij er ook niet verkeerd uitziet.’

    AAAHHH Ik zie er niet verkeerd uit....(lol) in my mind klonk dat beter :Y)

    Hij ruikt lekker, naar man en naar zeep.
    Ik denk wel dat iederen jongen dat doet....of nou nee...niet elke jongen ruikt naar zeep.....:8

    ‘Dank’ zeg ik, en meer woorden krijg ik niet uit mijn mond. Zijn blauwe ogen kijken me twinkelend aan, en ik sla mijn ogen neer. En weer worden mijn wangen rood. Hij knijpt zachtjes in mijn rechterwang en glimlacht.
    ‘Blozertje’
    Godver Nevada, waarom kan je niet gewoon normaal doen?

    Alleen een "dank" ? Gosh ik ben erg slecht he (lol)
    O.o blauwe ogen....kwijlt langzaam weg :Y)
    IK BEN VERLIEFT!!! TRALALALIE - doet een vreemd dansje -

    dudess nu heb jij een leuke reactie...en een lange en een coole en stoer en gave en een weet ik veel wat....ik kan je vertellen dat ik helemaal blij werd toen ik zag dat er wel TWEE nieuwe hoofdstukken waren, en die heb ik gister avond gelezen en toen had ik geen zin om een lange reactie te plaatsen dus wachte ik maar tot vanachotent en nu heb je een leuke lange reactie ^^, gosh ik kraam ook alleen maar onzin uit :Y)

    maar nu moet jij wel heel snel verder gaan want ik ben serieus een sort van Obsessed met jou story :Y)

    xkoeskoes

    Above The Noise <3

    1 decennium geleden
  • cissyxxxxx

    awwwh sietse is inderdaad lieeef, cuttieeeee <33
    hihi snel verder!!

    (omg het regent hier en dat is niet lief van de regen ;o)

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Pam

    snel verder(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen