Foto bij Hoofdstuk 15.

Ik schrijf de laatste tijd te veel,, me schoolwerk is gewoon niks. Maar.. het is maar school(A)

ik ga- tegenwoordige tijd
ik ging- verleden tijd
ik ga naar school- verloren tijd
ik maak huiswerk- stommiteit.

We waren inmiddels bij het hoofdgerecht, ik had mijn telefoon op stil gezet en zat de hele tijd te sms'en. Naast mij zat Thom en tegenover mij Lisa, daarnaast mijn geliefde zusje en daar weer naast Jeroen. Naast Thom zaten Willemijn en Ron en tegenover Willemijn en Ron mijn ouders. "met Denise gaat het heel goed op school, als het goed is krijgt ze woensdag te horen of ze geslaagd is." zei mijn moeder en ik voelde ze deze kant op kijken. "en denk je dat je geslaagd bent, Denise?" vroeg Willemijn. "we zullen we zien. Als ik niet geslaagd ben is het jammer maar er komt nog wel een andere keer." zei ik. ik voelde mijn telefoon trillen.
Afzender: Justin
dat is wel saai. Nog 5 dagen en dan dikke party, haha. Maar ben ik wel beter dan die Thom en Jeroen?
xxxly.

"Denise ben jij nog steeds aan het sms'en?" vroeg mijn moeder. "ja mama, dat ben ik, maar dit is belangrijk, het gaat over school." ik verzon de helft. "oke dan is het goed, doe je hem zo wel weg?" "tuurlijk ma" ik werd gek van dat gezeur.
ontvanger: Justin
Jij? Beter? schat, jij bent beter dan iedereen <3
xxxxxiloveeyouu

Het voorgerecht was inmiddels weggezet en we gingen eten. "Denise, komt Justin dit weekend hier heen?" vroeg Roos die opeens heel geïnteresseerd was. "ja, hij komt dit weekend, hoezo?" vroeg ik lief terug. "wie is Justin?" vroeg Lisa. "Justin is dé Justin Bieber, haar vriendje" zei Roos voordat ik iets kon zeggen. "wat? Nee! OMG! Dat meen je niet?! Wat..maar...he? Hoe heb je hem dan leren kennen?" Lisa was helemaal de weg kwijt leek het wel. "ik had een meet & greet met hem" zei ik. "kan je voor mij geen handtekening regelen?" vroeg ze. "ik kijk wel" zei ik en ik ging verder met eten. Ik hoorde Roos en Lisa nog praten over Justin. Ik voelde mijn telefoon weer trillen.
Afzender: Justin
Ja ik, beter. Oke dan is het goed, anders had ik concurentie.
xxxx

Ik moest lachen. "wie is dat?" vroeg Lisa. "justin" fluisterde ik. "ooww wat stuurt hij?" gilde ze. "gaat jou niks aan." zei ik terug.
ontvanger: Justin
haha, ik ben helemaal van jou hoor!
xxx

"willen jullie nog een toetje?" vroeg mijn vader. ik schudde nee. Niemand nam er een toetje, geluk voor mij, dan konden we eerder weg.
"tot de volgende keer, Denise" zei Ron. Ik liep snel verder naar de auto en ging erin zitten, eindelijk naar huis!

Reageer (1)

  • JihaneBieber

    whahah geniaal dat van verloren tijd en stomiteit :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen