Foto bij #28

Drama-Queen In tha house xD

'Zullen we maar eens teruggaan?' vraag ik uiteindelijk om de stilte te verbreken.
'Oke' antwoord Jasper en hij staat op. Hij steekt zijn hand uit om me overeind te helpen. Ik pak hem aan en sta op. Hand in hand lopen we terug. Het is ondertussen al erg laat geworden.

Als we eindelijk zijn aangekomen, begint Edward te grijnzen. Natuurlijk. Jaspers gedachten kan hij wel lezen.
'Leuk gehad?' vraagt Edward grinnikend. Ik geef hem een boze blik en kijk dan naar iemand anders. Jasper. Nee. Niet Jasper. Amy.., stel je niet zo aan. Ik kijk dan maar naar Alice.
'Wil je gaan slapen?' vraagt Alice.
'Uhh.., hoe laat is het?' zeg ik.
'Het is 11 uur'.
'Wow'.
'Ik breng je wel naar een kamer.., kom je mee?'. Ik loop met Alice mee naar boven. Ze doet een deur open en we komen in een supermooie kamer uit. Er staat een groot bed en alles is mooi aangekleed. Dan stelt Alice een stomme vraag.
'Hoe was het daarbuiten?'. Ik word rood. Shit. Gauw kijk ik een andere kant op.
'Leuk hoor..' zeg ik.
'Je houd toch niet iets voor me achter, he?'.
'Nee.., tuurlijk niet..'. Alice loopt naar een grote kast en pakt er een pyjama uit. Ze geeft hem aan me.
'Dankje..' zeg ik.
'Ik laat je wel even alleen.., kom zo terug!' zegt Alice en ze verlaat de kamer. Ik kleed me rustig om en loop naar het badkamertje. Ik spoel mijn gezicht af en loop terug naar het bed. Ik pak een paar tijdschriften en begin ze te lezen...

Na een tijdje word er op de deur geklopt.
'Kom maar binnen!' roep ik. De deur gaat open en Jasper komt binnengelopen.
'Ohw, ik dacht dat je Alice was...' zeg ik, want ik dacht echt dat het alice was.
'Moet ik weer weggaan?' vraagt Jasper.
'Nee, blijf maar' ik maak plaats naast me op het bed. Jasper komt naast me zitten.
'Edward is erg vervelend' zegt hij plotseling.
'Inderdaad'.
'Waarom kan hij nou GEDACHTENLEZEN? En niet veranderen in een kraai ofzo?!'.
'Tjaa'. Jasper kijkt mijn ogen. Ik pak zijn hand vast. Langzaam beweegt hij zijn hoofd weer naar de mijne.

Op dat moment komt Alice binnen. Ze kijkt ons verward aan. Een poosje staan we alleen maar elkaar aan te staren. Alice nog het meest verbaasd.
'Maar..., Ik...., Ik dacht...., Maar hoe...,? stottert ze. Ik word VRE-SE-LIJK rood.
'Jazz, kan je even meekomen..?' vraagt Alice er achteraan. Jasper staat op en loopt met Alice mee. Die gaan ruzie krijgen. Aaarggg. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan!!

Reageer (1)

  • JayDick

    snel verder!!!!!!!!!!!

    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Alice als je dit moment VERPEST VERPEST IK JE KLEDING!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    snel verder!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen