Foto bij what did i do wrong to make you hate me so much. "tom.K"

ik weet dat deze foto nix met deze story te maken heeft.. maar die muts is kei schattig ^^

Tom pov

*volgende morgen*

langzaam word ik wakker door de zon die op mn gezicht schijnt. ik sta op en loop naar de badkamer. na 45min ben ik klaar en ga naar beneden. meteen wordt er een tijdschrijft onder mn neus geschoven. ik kijk er naar en zie dat er op de cover fotos staat van mij en amy. ik blader naar de pagina waar de rest van de fotos staan en begin te lezen.

Tom Kaulitz samen met een meisje gezien.
ze hadden het blijkbaar heel gezellig. een romantische etentje en dan nog een wandeling op het strand.en als laatste zie je dat tom een passionele zoen heeft aan dit meisje.
de vraag is,is dit tom's vriendin? hoe zouden de fans reageren?.

ik lees door en bekijk de foto's eens. ze zijn wel goed gelukt.
'tom ik ben naar de studio' riep bill. 'okay'. zei ik en dan lees ik door. dan zie ik een intervieuw met fans. ik besluit om het even te lezen om hun reacties te weten.

tijdschrift: wat vind je er van dat tom een vriendin heeft?.

fan1: ik vind het geweldig! hij verdient het. en die meisje lijkt me een lieve!.

fan2: ik vind het totaal niet geweldig. door haar kan tokio hotel fans verliezen. en tom's ego dan? van bad boy tot mietje?

ik kijk raar naar die reactie van die laatste fan. 'ik? een mietje?' zeg ik tegen mezelf.
na 10 min stop ik met lezen. er waren meer positieve dan negatieve reacties. daar ben ik wel blij mee. ineens belt er iemand aan. ik loop naar de deur en doe hem open.

Reageer (2)

  • Ichwillliebe

    Hehe,
    Tom verdient wel een meisje!
    Iedereen verdient wel iemand om zijn/haar liefde mee tekunnen delen, toch?! :'D

    heel snel verder jij, haha!
    xx

    1 decennium geleden
  • IamCrazy

    Snel verder!
    <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen