Foto bij Chapter 15

Dat is ze niet hoor! ^^

Ik kwam de kamers al weer in en ik zag dat Hermelien een boek las in haar eigen bed en dat Parvati en Belinda er niet waren. “Hermelien waar zijn Parvati en Belinda?” vroeg ik. Ze keek van haar boek af en keek me aan. “O die zijn in de leerlingen kamer er is straks een feestje beneden.” “En dat vertel je me nu pas!” riep ik door de kamer. “Sorry ik wist niet of je wel wou gaan?” “Sorry maar ik wil wel gaan en jij komt ook mee. Kom meteen uit je bed en trek iets leuks aan” ze zuchte even maar deed het toch. Ik liep naar me eigen kast en trok een paars achtig Jurkje aan.( zie Jurkje boven) En ik zag dat Hermelien een jurkje met blauwe roesjes droeg. ( zie Jurkje volgend hoofdstuk). Ik stylde me haren en Hermelien deed dat ook en het zag er heel mooi uit.

We stonden voor de spiegels en deden onze make- up. We stonden nog even te kijken voor verbeteringen, maar ik zag dat alles compleet was. We liepen naar de deur en ik deed het open. Ik stapte als eerste naar buiten en daarna Hermelien. Ik zag dat ze zenuwachtig was en zei dat dat helemaal niet hoefde. Ze kalmeerde en ontspande zich . Ik keek even naar beneden en zag dat er best veel volk was gekomen. Het feest was al begonnen, maar wij waren nog niet klaar en het was nu iets van 9u. we liepen naar beneden. “Hermelien zullen we Ron en Harry zoeken?” vroeg ik verstaanbaar boven het muziek. Ze knikte en liep naar de drankjes tafel. Waarom de drankjes tafel ze horen nu toch te dansen vroeg ik aan mezelf. Maar ik zag ze staan bij de drankjes tafel. Hermelien kent ze beter dus ze wist het wel beter blijkbaar. “Hallo jongens” zei ik tegen ze en ik zag dat ze wat verbaast waren over hoe we eruit zagen. Vooral Harry keek mijn kant op en ik moest blozen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen