Foto bij 1.

foto Rin.

Mijn naam is Rin, Rin Kaikiken

Mijn achternaam is de naam van de bosgeest die zo sterk was dat mensen hem gingen adoreren
alleen nu komt Kaikiken alleen nog maar voor in de sprookjes voor kleine kinderen om ze bang te maken voor het bos.

Kaikiken was niet mijn echte achternaam, dat was Shintoe die naam is me op mijn zevende ontnomen afgepakt, ruw afgescheurd door niemand minder dan men familie.

ik ben een verstoteling omdat ik de familie krachten niet heb, omdat ik gewoon simpel was.

Ik kon niet een doodillusie maken maar wel het verleden zien en soms de toekomst maar ja dat was niet goed genoeg. Als ik het verleden zag leed ik de pijn die je in je verleden voelde (bijv.; als je bijna dood ging maak ik die pijn mee)

Ik ben een stil iemand al verwacht je het niet ik ben ontzettend goed met vechten en sterk.
Ik ben slim en trek alleen mijn mond open als dat van me verwacht word, ik lijk afwezig maar dat komt alleen doordat ik zovaak in mijn vertrouwen beschaamd word, ik geen vertrouwen meer heb. Ik houd niet van herrie daarom kan Naruto me helemaal gek krijgen.

Uiterlijk zoals zo'n beetje als op de foto alleen draag ik af en toe een bril als ik namelijk teveel chakra gebruik verlies ik mijn zicht.

Ik word nooit begrepen
Dus ik verwacht ook niet dat ik mezelf begrijp

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen