{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and twenty-one.]
’Selena!Gabrielle!’zei Alex daarop en sloeg grijnzend zijn armen om hen heen.’Welkom bij de groep!’zei Susan prompt,’We willen je er graag bij.En als je echt de halfbroer van Gabrielle en Selena blijkt te zijn,zijn we in mijn woord gelukkig voor jullie omdat jullie elkaar gevonden hebben.’Alex keek haar met zijn kastanjebruine ogen aan.’Wat?Is dit wat ik dénk dat het is?Ben ik geaccepteerd in jullie groep?!’’Daar lijkt het wel op,’zei Raven giechelig en Bella gilmlachte naar haar.’Dankje!’zei Alex gelukkig,’Dit is echt,echt wat ik wilde.Oorlog was nooit voor mij want ik had het nodige respect voor Narnia,voor de hele wereld die de Heilige Aslan voor ons heeft geschapen.Ik wilde bij jullie horen,jullie zijn nog zo jong maar hebben al zoveel meegemaakt.’’Blij dat er nou acht Andalusianen zijn die ons geloven en aardig vinden,’grijnsde Edmund.’Perfectie!’gilde Gabrielle beschuldigend,’Evi,Nathalie,Tobey,Alexander en Megan zijn hàlf Archenlands.En ik en Selena zijn Engels dus Alex is half Engels.’’Hmhmm,’zei Caspian,’Goede theorie.Nu zijn we helemaal gerustgesteld dat geen enkele Andalusiaan ons aardig vind.’’Ach,Caspian,’lachte Peter en gaf hem een duwtje,’Moet toch ook niet?Wij hebben ook maar één Telmarijnse vriend, hé Haak?’Hij werd rood en keek de andere kant op.Hij vond het niet leuk om Telmarijn genoemd te worden.Susan sloeg opeens haar armen over elkaar en keek ernstig naar de lucht.’Het begint kouder te worden,’zei ze terwijl ze met haar handen over haar armen wreef,’En donkerder.Ik denk dat we maar beter naar binnen gaan om te eten?Ik barst van de honger.’’Ja,’stemde Bella mee in,’Nu je het zegt,ik rammel ook wel.’’Dan gaan we naar binnen,’zei Edmund en sloeg zijn arm om Bella’s heup.Aan tafel besproken ze het plaatsgebrek aan slaapkamers.’Ik blijf wel in de zetel liggen,’stelde Peter voor,’Bella kan bij Edmund blijven .En Caspian bij Susan.En misschien Gabrielle bij Selena op mijn kamer dan en Raven bij Lucy.En Alex..’’Ik slaap ook wel op de zetel.De andere dan,’vulde die aan.’Dat klinkt goed,’zei Susan en de rest knikte goedkeurend.’Hé,’vroeg Lucy,’Het is toch niet erg om naast mij te slapen,toch?’’Neen hoor,’zei Raven grijnsend,’Neen,Lucy.Dat is helemaal niet erg.’’O,maar Raven,’zei Edmund gemeen,’Je moet niet doen alsof,hoor.Ik ken mijn zusje,ze is erg.’Lucy wierp hem een dodelijke blik toe en keek smekend naar Peter.’Ed,dat is niet aardig,’zei die geïrriteerd,’Je weet heus wel dat Lucy het tegenovergestelde is.En trouwens,je bent familie.’’Ik maakte maar een grapje,’zei Edmund glimlachend en gaf zijn kleine zusje snel een knuffel.Al snel gingen ze naar bed want,zeg nou zelf,na een heerlijk warme maaltijd s’avonds,daar word je slaperig van.
Reageer (3)
Aw, Eddy knuffie.
1 decennium geledenxx
Aw.
1 decennium geledenEdmund kan geweldig knuffelen, ik weet er alles van.
Peter is toch zo'n gentleman dat hij zijn kamer opoffert voor Sel[ena].
Verder, please.
x
Edmund is knuffelig de laatste tijd.
1 decennium geledenHeeft zo'n kasteel echt niet meer slaapkamers? kunnen ik Nath en Tobey er ook nog bij
snel verder