If you could die out of boredom, I died a few minutes ago. My friend always says:'Life sucks, then you die.' I used to laugh about it, but what if it is true?

Het is ochtend. Ik lig al een paar minuten naar het plafond te staren, maar als de zon door mijn raam naar binnen schijnt, sta ik toch maar op. Ik pak een broek van de enorme stapel kleren op de stoel en pak er een bijpassend shirtje bij. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden, kam mijn haren, was mijn gezicht en doe make-up op. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Djeez.. Dit is echt saai. Ik kom vandaag waarschijnlijk weer te laat, moet me morgen melden, krijg een tirade van de frans leraar, omdat ik mijn huiswerk wéér niet gemaakt heb. Ik wou dat er eens iets zou gebeuren, iets onverwachts..
'Yara? Je moet gaan! Anders kom je weer te laat!' Ik zucht en loop de trap af. Mijn broertjes van 6, ze zijn een tweeling, zijn al hyper bezig aan de keukentafel. Zo te zien spelen ze dat ze soldaten zijn. De cornflakes liggen in een omtrek van een meter rond de tafel. Ik doe mijn ogen even dicht en pak dan maar een appel. 'Mam? Ik pak 5 euro uit je portomonnee!' Een onverstaanbaar antwoord.. Dat vat ik op als een okee.. Ik pak haar portomonnee en haal er, bij gebrek aan 5jes, een tien euro biljet uit. Ik vouw het op het prop het in mijn zak. 'Ik ga!' Ik pak mijn schooltas en loop naar de garage, waar mijn fiets staat. Ik rij hem naar buiten en fiets de oprit af. Ondertussen maak ik een smsje naar mijn vriendin Nina. -Hee nien,, Ik ben later.. uhu, like usually XD maar wacht je ff? tnx- Ik doe de oortjes van mijn Ipod in en zet de muziek aan.

Nina staat nog te wachten bij het tunneltje, waar we elkaar ontmoeten s'ochtends. 'Hee Yaar, lekker geslapen?' Ik schud mijn hoofd.'Nope, Mijn broertjes vonden het leuk me wakker te maken, jij?' Ze knikt. 'Ik had een Justin Bieber droom, Ik ben nu al..' ze kijkt op haar horloge. '6 uur getrouwd met JB.' Ik begin te lachen. 'haha, maar zullen we maar gaan? Want als we hele lesuur missen, tellen ze het als spijbelen.' Nina rolt met haar ogen. 'Degene die dat bedacht kwam zeker nooit telaat ofzo?' Ik grijns en begin met fietsen.

'Misschien hadden we beter iets sneller kunnen fietsen? Nu moet ik me morgen melden..' Nina lacht om mijn gezicht.'We hebben nu wel iets van een halfuur van Frans gemist.' Ik rol met mijn ogen en gooi de deur van mijn kluisje dicht. Ik pak mijn Ipod uit mijn zak en log even in op twitter. Ik tweet:-Alweer te laat, morgen weer melden --' Oh Oh Ik ben paranormaal XD had ik namelijk vanmorgen nog voorspeld ook --'. Ik stop mijn Ipod weer weg en loop achter Nina aan de klas in. 'Ahh Yara en Nina, lekker geslapen?' Ik háát mijn leraar frans, altijd doet hij alsof hij grappig is en hij heeft volgens mij echt iets tegen Nien en ik. 'héérlijk..' zeg ik, terwijl het sarcasme van mijn stem afdruipt.
Ik ga op mijn plaats zitten en pak mijn boeken uit mijn tas. 'En waarom denken jullie dat jullie laat mogen komen?' 'We hebben een briefje gehaald.' 'Dus?' Ik voel dat mijn tanden knarsen.. Wat een rot geluid --' 'Okee, jullie mogen de les in, maar dan mogen jullie nu het rijtje van het werkwoord avoir opnoemen.' Damn, ik heb mijn huiswerk niet gemaakt. Ik werp een blik op Nina, die begint met opnoemen

Reageer (1)

  • xJolienx

    Schatje!(H)
    Leukk hoorr (:
    Ik zal elke dag wel ff proberen te checken oke? ;d
    xxxxxxx ilys <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen