*4
ps: ik hou van reacties en abo's hint
Ik zat op de bank met mijn iphone. Ik keek een beetje op twitter. Ik was aan het wachten op Chaz. Ik had mijn paarse T-shirt aan en een skinny die naatuurlijk onderaan mijn kont hing. Daaronder droeg ik mijn supra's. Ik zat nog heel de tijd met dat benauwde gevoel in mijn achterhoofd wat ik vanochtend kreeg. Ik hoop dat het niets ergs is dacht ik bij mezelf. Toen werd er aan gebeld. Ik stond op en liep naaar de deur en deed hem open. 'Hey Jus lekker chiks scoren vanavond' zei hij. 'Ja man natuurlijk!' zei ik. Ik pakte mijn paarse pet en zette hem op. We liepen naar mijn Range Rover. We moesten nog even Ryan ophalen want die zou ook meegaan.
Na een tijdje rijden stonden we met zijn drieen voor de deur van de club. We moesten wel lang wachten maar op een geven moment waren we binnen. Zo wat is het druk hier. Je zag allemaal bezweten mensen tegen elkaar aangeplakt. Ik ging even aan de bar zitten ik was niet een jongen die gelijk de dansvloer op sprong. Ryen wel die had zelfs na vijf minuten al een meisje aan de haak geslagen. Chaz die zat naast mij aan de bar. Na tien munuutjes was hij ook al aardig bezig bij de meisjes. Op een geven moment kwam er een meisje naar me toe. 'Hoi' zei ze. Ze had bruin lang krullend haar en glimmende bruine ogen en ze had een slank postuur. 'Hoi' zei ik terug. 'Ik ben Jasmine' zei ze. 'Ik Justin'. Wow wat was zei mooi ik hoop dat ze dit alleen niet doet omdat ik zogenaamd Justin Bieber ben. 'Kom je dansen?'. Tegen dit gezicht kon ik geen nee zeggen. 'Ja is goed'. We stonden samen op de dansvloer en ze kon geweldig dansen. 'Ik ben hier met mijn vrienden kijk daar staan ze' ik wees naar Ryan en Chaz die allebei stonden te schuren met een meisje. 'Hahaha die doen met denken aan de vrienden van Justin Bieber' zei ze 'wacht jij bent Justin Bieber'. 'Ja dat ben ik inderdaad' ze deed het dus niet omdat ik Justin Bieber ben want anders had ze me allang herkent dacht ik bijmezelf. Er werd een slow nummer opgezet en ik begon haar te zoenen en woow wat kon die meid zoenen...
Reageer (4)
verder!
1 decennium geledenXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
1 decennium geledenhaha aaawh Biebertje heeft n meisje gevonden
1 decennium geledengrappig stukje
1 decennium geleden