Foto bij up in the woods,..

samen met dat meisje liep je dus naar het bos.

''hierzo'' midden in het bos sta je met haar aan je hand.
je kijkt rond niets tezien. ''ik moet eten doei!''het meisje huppelt weg.''wacht!''roep je nog, maar zonder resultaat.
dan loop je door het bos een stukje verder.
het word al donker en het liefst ga je naar huis. maar iets in je zegt dat je hier moet blijven. dan zie je in de verte een lichtje die lijkt te lopen en steeds verder weg gaat. je begint er achter aan te rennen.
dan gaat er een soort deur open en verdwijnt de gene in de grond.
''een huis onder de grond?''fluister je tegen je zelf. waarneer je dichterbij komt gaat de deur open en spring je achter een holle boom. je drukt je zowat in die boom.
''Wie is daaR!'' roept een hese mannen stem. je hoort zijn voetstappen door de bladeren dichterbij komen. je houd je adem in. was logan maar hier help. dan hoor je in de verte iets. de man kijkt om en begint te rennen .''denk maar niet dat je hier wegkomt. hij rent weg en je kijkt hoe hij verdwijnt. als een gek ren je naar het huisje/ ''hallo?''zeg je zacht dan hoor je een klein hijgend huilend stemmetje.''help'' je schrikt. in een bedje zit een meisje van 4/ niet je zusje. zo snel je kan pak je het meisje op en waarneer je het trappetje op loopt krijg je een klap op je hoofd. je valt naar beneden.''jij gaat helemaal nergens heen. hij pakt je vast en je gaat hevig te keer en schopt hem een paar keer. het meisje kijkt angstig.''ren!! ''schreeuw je tegen haar. ze klimt naar boven en de man wil haar pakken maar je gaat er voor staan. het meisje rent weg. en hij houd je weer vast/''laat me gaan!'' de man hijgt in je nek.''nooit'' hij stink naar rook en zweet. hij smijt je op de grond neer. je komt haar neer en kreunt. ''heb je haar?'' ''wat heb je met haar gedaan vuile klootzak''schreeuw je. ''wie''zegt hij schijnheilig.
''kelly mijn zusje.'' hij lacht. ''och die, geloosd'' je word boos je staat op en pakt een vaas . je slaat hem kapot op zijn hoofd. even valt hij neer. je rent naar de trap en hij pakt je vast aan je shirt. je trapt naar achter. je rent zo hard je kan. de man komt niet achter je aan. je moet kelly vinden. dan zie je het meisje verder op rennen. je rent nog wat harder. en pakt haar op . ze slaakt een gil maar dan ziet ze je en stopt. achter je in de verte hoor je de deur dichtvallen . ''hij komt er aan!''gilt het meisje. je rent nog harder dan je ooit dacht dat je kon. je kwam weer uit bij de speeltuin en rende richting je huis. de deur was opslot en je had geen sleutel. ''maam! PAAP! PLIES DOE OPEN'' gil je huilend.''maaaaaaaaMMMMMM!'' je slaat zo hard tegen de deur aan dat je even denkt dat hij eruit valt. dan word de deur open gedaan. je duwt je moeder aan de kant en doet de deur dicht. je zet het meisje op de grond. je doet de sloten er op dan hoor je een bekende stem.''nadia ben jij dat??''Hanna komt in de deur opening. ''NADIA'' ze komt op je af en omhelst je.''ik weet wie kelly heeft'' roep je uit. je huilt en vertelt alles. waarneer je de kamer in loopt zie je iedereen zitten. Kendall, carlos, james, en Logan. logan staat op en kijkt je aan.''Logan. wat doe je hier' vraag je terwijl je de deurpost vast pakt om niet te vallen. ''wijz ijn er ook hoor!'' zegt carlos./ ''ja en ik, de leukste van allemaal'' volgt james. je negeert het en valt logan om zijn hals. dan hoor je sirenes buiten en de politie komt binnen. je verteld alles en ze gaan meteen weer weg. ''wil je mee om te laten zien waar het was'' je kijkt hem aan en schud je hoofd. je durft niet. nogeens schud je je hoofd.''het moet wel, we moeten hem pakken doe het voor de ontvoerde meisjes'' je begint te huilen. logan komt naast je staan en pakt je vast. ''ik ga mee oke?'' zachtjes knik je. even later lopen jullie het bos door. wanneer jullie dichtbij komen klamp je je vast aan logan.''logan , het spijt me. dat ik je niet geloofde'' hij kijkt je aan. ''sorry dat ik zo deed'' zegt hij onhandig en pakt je stevig vast. ''hier is het!'' hoor je een politie man zeggen ze openen het deurtje en gaan gewapend naar binnen. de andere politie mannen blijven bij jullie. de ene man belt wat en vraagt meer man. ''hier is die niet, maar hier is duidelijk waar het allemaal gebeurt is'' de man komt naar buiten met een pop in zijn hand.
dan komen er mannen met honden die zich versprijden.
je huilt en logan houd je vast. 2 mannen nemen jullie mee naar de auto en rijden jullie naar huis. waarneer je in bed licht met hanna naast je en de rest in de logeer kamer. komt je moeder binnen.''de politie zegt dat je beter terug kunt naar amerika omdat het hier niet veilig is'' je gaat recht op zitten. ''morgen vertrek je in het geheim/ ''en de rest dan?''vraag je terwijl je hanna wakker ziet woerden.
''gaan mee natuurlijk''
''pak je spullen, maak je klaar.''
''maar?'' zeg je nog
''die man is jou op het spoor we weten niet wie het is, jij ook niet meer'' je schud je hoofd.

'het kan iedereen zijn'

Reageer (1)

  • LiLiDuckface

    snel verder het is so spannend!
    love this story so much(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen