Foto bij Hoofdstuk 14.

"Wat moet je nu weer?" riep ik toen ik thuis was. "jij zal op tijd thuis zijn zodat we nog weg konden. En raad eens wie er te laat terug was?" zei mijn moeder. "uhm.. ik?" vroeg ik terwijl er een lach op mijn gezicht kwam. "Je gaat je nu snel omkleden" zei mijn vader die zich er weer mee moest bemoeien. Ik liep naar boven. Waarom moesten mij ouders precies vandaag met vrienden uit eten en waarom moest ik precies vandaag mee. Ik opende mijn kast. Wat zal ik aan doen? Ik besloot om dit aan te doen. Snel deed ik nog wat make-up op en liep naar beneden. In de gang stond iedereen al klaar. "wat zie je er mooi uit" zei mijn moeder. ik liep naar de auto en stapte in. Toen ik zat keek ik of ik al mijn spullen in mijn tas had gestopt, telefoon, lipgloss, ipod, parfum. Ja al het belangrijke zat erin. Ik pakte mijn telefoon.
onvanger: Justin.
hee <333 ik mis je ;( ik moet nu uit eten met vrienden van mijn ouders, geen zin! ik wil bij jou zijn, nog 5 dagen
xxiloveeyouu

"doe je telefoon weg" zei mijn moeder terwijl ze achterom keek. ik stopte hem terug in mijn tas en hoopte dat Justin terug zal sms'en.
mijn vader stopte, ik keek en zag dat we naar 'le hollandaise' gingen, mijn vaders lieveling's restaurant. Ik kwam de auto uit en zag dat mijn ouders naar mensen toe liepen. Ik en Roos liepen achter hen aan. "Denise, Roos, dit zijn Willemijn en Ron de Vries en hun kinderen, Thom, Jeroen en Lisa" zei mijn moeder. "fijn om te weten" zei ik en ik hoorde mijn telefoon gaan. Ik keek en zag dat Justin belde. Ik nam snel op. "hee...nee, saai....ik heb echt zin in volgend weekend....nee, we moeten nog naar binnen gaan...haha nee, geef hem maar hoor...Heee Chaz!...goed en met jou?....mooi, ik word hier heel raar aangekeken...nou dankje...maar ik ga ophangen. Geef Justin maar en kusje van mij...haha doeii" ik hing op. "kan je nu wél je telefoon weg doen?" vroeg mijn moeder en ik zag dat ze een heel rood hoofd had gekregen. "ja, of ze moeten me nog een keer bellen of sms'en of twitteren of-" "ja stop maar" zei mijn vader. "zullen we naar binnen gaan?" vroeg mijn moeder. we liepen naar binnen en gingen aan tafel zitten. dit ging een lange avond worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen