#27
Vandaar dit hoofdstukje..
Astublieft
'Ze is weer wakker!' hoor ik Alice zeggen. Langzaam open ik mijn ogen. Het is donker.
'Waar ben ik?' vraag ik.
'In ons huis, nog steeds' zegt Jasper.
'Hoe laat is het?'.
'Zitten we in een ondervraging ofzo?'.
'Nee, sorry'.
'Het is 9 uur' zegt Alice.
'Wow' antwoord ik. Ben ik al die tijd buiten bewustzijn geweest? Dat zou wel erg bizar zijn. Dan komt Esme aangelopen met een glas water.
'Dankje' zeg ik.
'We moeten wat dingen bespreken..' zegt Carlisle serieus.
'Wat voor.. dingen?' vraag ik.
'Volturi dingen' zegt Emmett.
Natuurlijk. ik ga over een paar dagen dood. Echt dood of een levende dode. Bizar. Vaag. Alles wat ik maar kan verzinnen.
'Oowjaa, nu weet ik het weer' zeg ik.
'Wie moet het doen...?' vraagt Alice bijna stotterend.
Wie moet mij een vampier maken. Pfft. Lastige vraag.
'Wat denk je?' vraagt Edward.
'Dat weet jij niet '.
'Daarom vraag ik het'.
'Ik denk voor een antwoord op de vraag'.
'Het is inderdaad een lastige vraag' zegt Carlisle.
'Ik.. weet het niet.' zeg ik.
'Okee. Je hebt ook nog 3 dagen en en nacht'.
'Mag ik even naar buiten? Even frisse lucht happen' vraag ik. Meteen staat Jasper op.
'Ik loop wel even met je mee' zegt hij.
'Het is wel iets raars he? Weten dat je over een paar dagen een vampier word..' zegt Jasper.
'Dat is het inderdaad'.
'Ik had het kunnen weten'.
Sloom lopen we naar de bosrand. Als we daar zijn aangekomen ga ik op de rand van een klif zitten.
'Doe niet zo gevaarlijk..' zegt Jasper.
'Wowowowowww., dit is inderdaad gevaarlijk' zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. Snel kruip ik terug. Jasper gaat naast me zitten (Een stukje van de rand af). Ik leun met mijn hoofd op zijn schouder. Het is al best donker. goh. Het is al half 10 ongeveer. Jasper slaat een arm om me heen. ik bibber.
'Sorry.. Je mag mijn vest wel aan.. Misschien voel je de kou dan minder..' mompeld hij.
'Je bent grappig'. Jasper kijkt me vreemd aan. ik glimlach. Jasper trekt zijn vest uit en slaat hem om me heen.
'Dankje'.
'Waar bedank je me nou voor? Dankzij ons ga je over een paar dagen dood'.
'Owhja'. We beginnen allebei te lachen.
'Jij bent ook behoorlijk grappig hoor' zegt Jasper. We lachen weer.
'Maaruhh..., Misschien.., Ik bedoel.., als je toch vampier wordt.... Zal ik dat dan doen..?' stotterd Jasper.
'Vreemde vraag. Maar ik snap het wel. Ik vind het goed' antwoord ik. ik glimlach weer. Hij glimlacht terug. Kon ik hier maar eeuwig zitten. Met Jasper naast me, op een heuvel.
'Nu nog een rare vraag., kan jij mijn emoties wel lezen..?' vraag ik.
'Uhhm.., nu je het zegt.., volgensmij wel..' antwoord hij.
'Cool' zeg ik kortaf.
'Tjaa'.
'Hoe voel ik me nu dan?' vraag ik.
'Uhm... verliefd...' zegt Jasper. ik word rood. Shit. Ik kijk gauw de andere kant op. Jasper pakt mijn hand vast. Ik draai mijn hoofd weer naar hem. Langzaam beweegt zijn hoofd naar het mijne en ik voel dat onze lippen elkaar raken.
Reageer (1)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
1 decennium geledenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
zoenen zoenen maak me gek!!!
snel verder lieverd!!
Xxx(K)