Chapter 15
Elyza;
zaterdag 8 september:
"waarom gaan we ook alweer op zaterdag naar school?" vroeg Maeyke. "er is een rommelmarkt en misschien zie je nog wel wat leuks" antwoorde ik. "nou geweldig" mopperde Maeyke. we stopte bij de school en stapte uit. Jacob stond daar te wachten. "je lag toch nog te slapen?" vroeg Maeyke terwijl ze hem een kus gaf. "die blonde bloedzuiger schopte me het huis uit" verklaarde hij. "Carlisle?" vroeg ik. "nee, dat wijffie" "ow dan snap ik het" lachte Maeyke. een meisje met lang bruin haar kwam naar ons toegestrompeld. "wie is dat?" fluisterde ik. "Bella, ze...vind me leuk" antwoorde Edward. "ooooh die Bella" ik keek hem aan en trok hem naar me toe. ik kuste hem vol op zijn mond. ik keek stiekem naar Bella en ik zaghaar gezicht langzaam betrekken. ik liet hem los en Bella kwam naast ons staan. "ik heb vannacht twee zingende paddestoelen vertrapt" zei Bella. we keken haar allemaal aan. "oke...?" zei Maeyke. "ze is stoned" fluisterde ze tegen mij. Edward grinnikte. we liepen verder en keken wat er allemaal te koop stond. we zagen een hele grote antieke kast. "die is mooi!" riep ik. "jep en hij kost maar 5000 euro" zei Mike Newton, die bij de kast stond. "ik geef je er een tientje voor" zei Maeyke. "oke, deal" zei Mike, terwijl hij het broefje van 10 aanpakte. we belde Emmett die met de Jeep aankwam zodat hij de kast mee kon nemen. toen we thuis aankwamen tilde Edward en Emmett de kast naar mijn kamer. Maeyke geeuwde. "ga maar slapen lieverd" zei Jacob die haar een kus gaf. "ja, ik ga ook even slapen" zei ik tegen Edward. ik gaf hem een kus en liep samen met Maeyke naar de slaapkamer. ik ging liggen en viel in slaap.
reacties, kudo's(H)
Er zijn nog geen reacties.