The Story
tadaa.. het verhaal van hoe bella gewond raakte.. ik heb een beetje met new moon gerommeld.. dus bella heeft edwards "meadow" (de engelse benaming) samen met jacob ontdekt.. en Laurent kwam toen ook pas.. jacob was ook al een weerwolf..
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Ruth
1 decennium geledenMijn veelbelovende reactie.
Oke, ik moet eerlijkt toegeven dat ik wel wat tips heb, gewoon opbouwend.
Het leest nogal irritand met zo veel puntjes, de hele tijd twee puntjes achter elkaar, De hele tijd stilte. Ook zou het een stúk makkelijker zijn om met hoofdletters en komma's te gaan werken, zo kun je van 2 korte zinnen 1 lange zin maken, en van een héle lange twee wat kortere. En even denken, en soms kloppen je zinnen niet helemaal, of nouja, dat kun je beter een andere woordkeuze gebruiken om het met wat meer emoties te uiten.
Nu moet je niet gaan denken dat ik het niets aan vind, want ik vind je schrijfstijl érg goed. En natuurlijk moet je verder schrijven Anders word ik héel boos. Maar probeer de tips een beetje in je achterhoofd te houden, voor de lezer leest het een stuk makkelijker weg.
xx
waaahhhh....
1 decennium geledenzuper cool!!!!!!!
snel verder maar weer;)