Foto bij 20. Something about bananas and AL-CO-HOL

enjooyyy (nerd)

Ik open mijn ogen en al meteen worden er lippen op de mijne gedrukt. ‘Lekker geslapen?’ Ik rek me uit en wrijf in mijn ogen. ‘Hmm… ja’ Ik sta op en Bojan lacht. ‘Is er iets?’ Ik had echt het idee dat er een hele rol wc papier onder mijn schoen zat, zo’n gevoel kreeg ik van zijn blik. ‘Nee hoor’ ik kijk Gerard aan ‘Ja hij is een beetje raar Jimena, onze Bo.’ Hij drukt Bojan met zijn hoofd tegen zijn buik en wrijft wild met zijn hand door zijn haar. ‘Gerard, straks stikt hij nog!’ Gerard laat hem los en Bojan kijkt me dankbaar aan.

Ik lig al op bed met mijn koffer naast het bed gepleurd. Gerard komt naast me liggen en kijkt me aan. ‘Hoe is het bed?’ Ik beweeg op en neer ‘Mwah, we moeten het rustig aan doen.’ Gerard schiet hard in de lach en komt tegen me aanliggen. ‘Grapjas.’ Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik zou bijna weer in slaap zijn gevallen zijn als er niet op de deur zou zijn geklopt. Gerard staat op en loopt naar de deur. ‘Hee gaan we zo wat eten?’ Cesc en Naomi staan voor de deur. ‘Ja we komen er zo aan’ Gerard sluit de deur. Hij kijkt me lachend aan en neemt een aanloop en ploft naast me neer op het bed. ‘En heb je een beetje honger?’ ‘Ja ik heb zin in jou!’ en ik doe net of ik mijn tanden in zijn arm ga zetten. ‘Ho ho dame, het toetje voor het laatst bewaren hè’ ‘Oh ben jij mijn toetje?’ ‘Ja, ik ben een hele lekkere bananensplit met chocoladesaus en slagroom.’ Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen en ik proest het uit van het lachen. ‘Het is goed met je.’ Ik sta op en loop naar de badkamer. De badkamer is super lux, een douche, jacuzzi en nog net geen gouden kranen zeg maar.. Ik ga voor de spiegel staan en werk mijn make-up bij en spray nog wat parfum op. ‘Bent u bijna klaar mevrouw?’ Gerard staat tegen de deur geleund. ‘Ja hoor meneer.’

Als we aan het hoofdgerecht beginnen wordt het eindelijk iets gezelliger aan tafel, er vielen eerst vaak pijnlijke stiltes. Ik drink gulzig van mijn wijn terwijl Gerard nog steeds aan het water zit. ‘Kom op maat, lekker een biertje?’ zei Cesc. ‘Nee nee, vanavond even niet..’ Ik had Gerard nog niet dronken gezien maar dat was misschien maar beter ook. Bojan lijkt zijn plaats te hebben gevonden tussen de jongens, ook hij had net als Cesc al een paar biertjes achter de kiezen. Naomi kwam ook al aardig los, het ene na het andere schandaal over Cesc wordt over tafel gegooid. Ik lachte vrolijk met haar mee, gelukkig had Cesc niets in de gaten. Als we de dessertkaart krijgen kijkt Gerard naar me en knipoogt, ik lach en schud mijn hoofd. Helaas hebben ze geen bananensplit, ik en Naomi nemen een Irish coffee. De ober doet eerst nog moeilijk over mijn leeftijd maar Cesc regelt het ‘Daar is hij dan weer wel goed voor’ Naomi en ik schieten in de lach. Cesc kijkt met een verbaasd gezicht onze kant op maar ik kijk met een zo onschuldig mogelijk gezicht terug. Zonder enig geduld drink ik de Irish coffe op en alles leek gelijk een stuk langzamer te gaan. ‘Ik ga er één naar bed brengen’ zegt Gerard als ik steeds lacheriger wordt. Gerard pakt mijn hand en dirigeert me de stoep op. Ik val bijna maar Bojan pakt me snel bij mijn arm. ‘beetje te veel op?’ Naomi begint te lachen maar ik klem mijn arm om die van Gerard. Ik wil de trap op lopen maar Gerard duwt me naar de lift ‘Jij gaat echt die trap niet op lopen’ ik keek hem spottend aan.’Zoveel heb ik nou ook weer niet gedronken.’ Maar Gerard drukt al op de knop en de liftdeuren sluiten. Als we boven zijn nemen we afscheid van Naomi en Cesc. ‘Jij zal wel slapen’ zegt Bojan en lacht naar me. Ik wankel naar hem toe en leun tegen hem aan. ‘Jaloers zeker?’ Gerard lacht en trekt me van Bojan af. ‘Ik ga jou nu in bed stoppen voordat je straks in iemand anders zijn bed beland.’ Gerard opent de deur en Bojan gaat naar zijn eigen kamer. ‘Ik wist niet dat jij zo slecht tegen drank kon.’ Zei Gerard terwijl hij zijn shirt uittrekt. Ik laat mezelf vallen op bed ‘Ik denk nog helder hoor.’ ‘Ja zo helder als water zeker..’ zei hij sarcastisch en steekt zijn tong naar me uit. ‘Kom dan vechten.’ En ik gooi een kussen naar zijn hoofd. ‘Mis!’ hij springt op bed en begint me te kietelen. ‘NEEEEE STOP!’ Ik krijg bijna geen lucht meer en ik trap hem bijna in zijn maag. ‘Rustig dame.’ Hij loopt naar de badkamer en ik loop hem achterna. We poetsen onze tanden en ik leun tegen hem aan. Hij tilt me op en legt me op bed. ‘Zo we gaan lekker slapen.’ Ik trek mijn topje en broek uit en ga naast hem in bed liggen. ‘Weltruste.’ Zegt hij en geeft me een kus. ‘Nee, ik wil nog niet slapen!’ zei ik protesterend. ‘Wil je nog tv kijken? We verstaan toch niks van wat ze zeggen.’ Ik schud lachend mijn hoofd. ‘Neeheee.. mijn toetje..’ ‘Vond je die Irish coffee niet genoeg?’ ‘Ik kan me nog iets herinneren van een bananensplit.’ ‘Ja als je nuchter bent’ zegt hij plagend en geeft me nog een kus. Hij doet het licht uit en het is een lange tijd stil. ‘Gerard?’ ‘Ja?’ ‘Ik voel iets..’ ‘AF!’ zegt hij streng en slaat mijn hand weg. ‘Oké oké’ ik lach en sluit mijn ogen, wat is het fijn in zijn armen.

Reageer (7)

  • lotusflower

    Hahaha, oh god, ik heb al lange tijd niet meer zo moeten lachen! AF!

    1 decennium geleden
  • Gotzeus

    Hahaha, snel verder!
    X

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    ‘Gerard?’ ‘Ja?’ ‘Ik voel iets..’ ‘AF!’
    HAHAHA. #out

    1 decennium geleden
  • Picasso

    haha ons lieve pikkerdje. (flower)

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    hahah geniaal:D Ik wil ook een bananensplit met chocolade en slagroom met Cesc(flower) XD

    Snel verder meidd<33

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen