*3
Zoals gewoonlijk ging mijn wekker weer. Ik sloeg er zoals elke ochtend weerop. Ik was iets vrolijker dan normaal, ik had alleen geen idee waarom. Ik stond op en kleede me aan. Zingend liep naar de badkamer en deed mijn haar. Een keer hairflip en het zat weer goed. Ik liep naar beneden. Mijn moeder zat aan de bar tegenover de keuken. 'Goeiemorgen mam!'. 'Zo jij bent vrolijk' zei mijn moeder. Ik at zoals gewoonlijk mijn cornflakes. Ik pakte nog een glas en schonk hem vol met sinaasappelsap en dronk het in een keer leeg. Shit dacht ik ik moet mijn boeken nog pakken voor vandaag. Ik ren de trap op. Ineens krijg ik het heel erg benauwd. Ik moet eerst drie keer rustig in en uitademen voordat het weer ging. Zo wat is er gebeurt met me ademhaling. Ik sta tien minuten boven aan de trap en toen het weer normaal was liep ik naar beneden met mijn boeken. Het zal wel weer overgaan dacht ik bij me zelf.
Gelukkig had ik thuis les. Er werd aangebeld en het was mijn leraar. Ik zou niet naar een normale school kunnen want dan zouder en teveel fans zijn. 'Hallo kom binnen' zei ik. Mijn leraar stapte binnen en hing zijn jas op. We liepen naar het kamertje waar ik altijd les kreeg. Ik plofte op de stoel. Ik had eigenlijk geen zin in dit ik snapte ook nog steeds niet waarom ik vanochtend zo vrolijk was...
Ik volgde de les goed en duidelijk en snapte alles. Vamiddag zou ik Chaz op gaan halen en zouden we 's avonds uitgaam om te kijken of we nog wat lekkere chiks konden scoren. Daar had ik echt zin...
Reageer (3)
NICE
1 decennium geleden:9~
1 decennium geledenleuk!
1 decennium geleden