32.
rose pov:
*2dagen later*
We zijn nu al 2dagen later. Tussen jake en ik gaat alles zeer goed. Iedere avond springt hij door men raam en komt dan bij me liggen.
Leah en Emily zijn mijn beste vriendinnen. Ze zijn echt super!
IK trek de bikinie van Emily aan. We zouden nu gaan klifduiken of zoiets. Geen idee wat het is maar het zal vast nat worden aangezien ze me verplichten hadden om een bikinie aan te doen. Nu zouden ze allemaal mijn litteken zien. Ik had daar geen enkel probleem mee. Ze was er nu en ze ging niet zomaar weg. Boven de bikinie doe ik mijn jeans en t-shirt aan. Buiten is het toch wat frisjes. Ik storm de trap af en zie dat er helemaal niemand meer is. geweldig ze zijn al door! Ik loop naar buiten en kijk eens rond me. Naar welke richting ga ik? Naar links? nee dan ga ik uit la push. hmm rechts dan? das mogelijk. of ik kan rechtdoor gaan! damn it! waarom zijn ze nu al door? Mijn denken wordt verstoort door het lichte gepik in mijn been. Verward kijk ik naar mijn onderbeen. 'what the hell!' fluister ik. Er zit gewoon een kip in mijn been te pikken! 'hé wil je weg gaan wil je?' De kip pikt gewoon door. 'halloo ga weg!' zeg ik. De kip doet gewoon door. Zie mij hier nu! ik zit gewoon tegen een kip te praten. Met mijn voet shud ik de kip van me af. De kip staat nu gewoon voor me. 'ksssshhhhh weg rot beest!' schreeuw ik met een handgebaar om de kip weg te jagen. De kip blijft staan en houd zijn hoofd scheef. jezus wat een rot beest. Ik wil doorlopen als de kip me volgt. 'GRRRRRRRR GA WEG!!!!!' roep ik zo hard ik kan. De kip kijkt me uitdagend aan. wow die kip keek uitdagend aan! Ik kijk boos in de ogen van de kip. Het rare is dat de kip me boos terug kijkt. 'POOOOOK POOOOOOOOOOOOOOOK POOOOOOOOOOOOOOK POOOOOOOOK!!!!' Het gakakel van de kip is zo luid dat ik mijn handen beschermend op mijn oren leg. Nu ging die kip eraan! Ik stap op de kip af en geef hem een harde schop. De kip vliegt zo'n 15 meter de lucht in. Niet veel later land de kip hard op de grond. Al kakelend rend de kip het bos in. Nu pas heb ik door dat Embry en Jacob wat verderop stonden toe te kijken. Embry moest leunen tegen een boom om niet om te vallen van het lachen. Jacob kwam op me afgelopen en trok me tegen zich aan. 'jij bent een kippen beul!' lacht jacob. 'wat! echt niet die kip daagde me uit!' zeg ik verontwaardigd. 'hoe kan een kip je nu uitdagen?' grijnst Embry die er nu ook bij stond. 'weet ik het! dat beest was gewoon raar!'
zou graag reacties krijgen! <3
Reageer (4)
hha
1 decennium geledenSnel verder xxx
O zo funny_O_
1 decennium geledenOMG!!!
1 decennium geledenEvil chicken take over the world!!!!
Nu moet ik denken aan de film 'black sheap'
daar nemen schapen de wereld over
Snel verder xxx
En ik maar denken dat dat kip hoofdstuk een grap was
1 decennium geledenGek kind<3
snel verder!
x