Kut, ik haat internetverbinding........
godverdomme nu kan ik niet verder praten met Tom. Klote router.
''Linda! kom je eten?'' ... ''Linda!'' ''jahaaa ik kom al!'' ook dat nog. ''ha, liefje'' ''hoi pap'' ''hoe was het op school?'' ''zoals altijd'' zo gaf ik altijd antwoord, dus hij vroeg niet door. mn moeder vervolgde het geprek: ''schat, morgenmiddag na school moeten we naar de tandarts'' ''ja dahaag, dna heb ik al iets'' ''wat dan?'' ''niks bijzonders'' ''nou dan'' ''nee, maar, uhh'' ''wat is nu het probleem?'' ''ik heb al een afspraak'' ''die verzet je dan maar'' ''nee'' ik eet snel nog 3 happen, en ga terug naar boven. godverdomme, kan deze dag nog erger? flikker een eind op met je tandarts. laat ik maar huiswerk gaan maken... ik blader mijn agenda door.... Nee!!!!, Kut!!!, Shit!!! morgen geschiedenis proefwerk en ik hb mn boeken niet meegenomen, Godverdomme! het kan nu echt niet erger worden. mijn goede stemming van vanochtend is helemaal omgeslagen. misschien heeft Marjolein boeken, dan kan ik even kopieren. hee Lieverd, heb jij je gs boeken thuis?? ben ze vergeten en we hebben morgen pw -.-' zou ik even mogen kopieren?? xxxxx LY shitzooi het is nu al een uur geleden dat ik Marjolein heb gesmst maar ik kirjg niks terug. Kut, Kut, Kut!!! wat moet ik nou doen? ik sta al een 4 en het mag echt niet erger worden, straks blijf ik zitten, deze telt mee voor mn examen. opeens barst ik in huilen uit. ik hoor mn moeder naar boven komen. ''hee, wat is er?'' ik leg haar alles uit, van de hele dag. ''ach, lieverdje toch, ik zal die tandartsafspraak verzetten, en ik bel de school morgen wel even op, misschien mag je hem dan volgende week inhalen'' ''dankje mam'' Ik ga maar slapen, internet doet het nu toch niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen