Foto bij Het begin

Be Free Like A Bird !!

'Zeg Kelly geef mijn handtas eens aan, m'n mascara is uitgelopen het ziet er niet uit, en schiet eens een beetje op !' zei Annabella terwijl ze haar nagels zorgvuldig vijlde. Snel pakt Kelly de handtas van haar vriendin en gaat verder met haar nagels lakken. Annabella zegt ongeduldig:''dat werd tijd ook'' en pakt de hand tas aan. Ze doet haar make up op en loopt de gang in van de grote school. Trrrringgg.... de bel snel loopt ze met haar klikkende hakken door de gang met haar vriendinnen langs haar zij. Ondertussen dat ze naar de les lopen begint een groepje jongens te fluiten en ze steekt haar borsten nog eens extra vooruit en zet een grote glimlach op. Eenmaal in de les gaat xze langs Kelly zitten en beginnen ze te kletsen. De wiskunde leraar komt binnen en zijn grote ronde nurd bril valt van zijn neus, de hele klas begint te lachen, De leraar ziet niets meer, een meisje dat achter in de klas zat pakt de bril va de grond en geeft hem aan de meester. De meester bedankt haar en ze gaat weer zitten. Annabella roept naar het meisje:'' Je pappie kan het zelf wel hoor, zieligerd''.
Iedereen begint te lachen behalve de leraar e het meisje, het meisje begint te huilen en rent het klaslokaal uit. Even later loopt het meisje in de gang, de leraar (haar vader) loopt haar achterna en praat met haar. Ondertussen in de klas staat Annabella weer in de spotlights en kwebbelt er gezellig op los, alle jongens staan in een kringetje om haar heen. Even later komen de leraar en het meisje terug in de klas, het meisje loopt naar achteren en er wordt luid gefluisterd. De leraar pakt een briefje en geeft het aan Annabella, ze kijkt verbaasd naar Kelly en zegt:'' Ik straf ? Dat kunt u niet menen'' 'Ojawel kijk maar : naar de conrector, Núú''!!. Verslagen loopt Annabella de gangen door naar het kantoortje van de conrector. Hmm denkt ze, ik kan wegglippen of misschien is hij er niet of uhh... Maar plotseling wordt ze geroepen: Mejuffrouw Vermeulen, wat loopt u door de gangen ? Ze schrikt van de luide stem van de conrector, nu is ze betrapt. Ze loopt naar het kantoortje en gaat op de stoel zitten tegenover de conrector. Ze geeft hem het briefje en zegt ''Ik moest komen..'' De conrector zet een luide stem op:''JaJa ik zie het al.'' Nou mejuffrouw dat wordt morgen om 8 uur op school zijn en na school prikdienst en ik zal uiteraard uw ouders bellen.'' Annabella antwoordt zielig:'' Ja, meneer.'' Ze staat op en loopt het kantoortje uit naar de kantine, ze hoort de schoolbel en de kantine stroomt vol. Verder verloop de dag vrij normaal, ze ziet er tegen op om naar huis te gaan want ze weet dat haar ouders zijn opgebeld. Even later zit ze op de fiets, vlak achter haar zit een groep jongens en langs haar fietsen Kelly & Debby. Vlak voor haar straat stapt ze af en zegt iedereen gedag en fietst de straat in. Ze stapt af, opent de deur gaat naar binnen & pakt wat drinken, net alsof er niet is gebeurd. Ze gaat op de bank zitten en zet de t.v aan. Plotseling loopt haar vader naar beneden en kijkt haar boos aan hij schreeuwt en zegt: '' Annabella Vermeulen, jij zit diep in de problemen....!!

Reageer (3)

  • PinkWolf

    Heel leuk bedacht,
    ik ga snel verder lezen : ) vind het ene heel origineel idee

    1 decennium geleden
  • ziggy1999

    VERDERR IK BEN VERSLAAFDDD

    1 decennium geleden
  • xSandra

    geniaal
    ik zie het hewlemaal voor me Annabella Vermeulen, jij zit diep in de problemen...oops.. xD
    serieus heel gaaf verhaal snel verder gaan please ;D
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen