Foto bij Hoofdstuk 13.

"Deze?" vroeg ik aan Laura terwijl ik het pashokje uit kwam. "waauuw dat staat je geweldig" riep Laura door de hele winkel. Ik zag sommige mensen heel raar kijken. "Wat vind je van deze?" Laura draaide een rondje. "Wat staat er nou op dat shirt?" vroeg ik terwijl ze stopte met rondjes draaien. "live as if you will die tomorrow, dream, life en forever zijn moeilijker te zien maar dat kan je ook lezen" zei Laura lachend. "jij die, ik deze?" "echt wel, maar zo meteen nog wel even naar de new yorker en zara en-" "ja stop maar ik snap het al" zei ik voordat ze nog verder kon gaan. ik liep terug mijn pashokje in en kleedde me om. ik nam de kleding mee naar de kassa en rekende af. Toen ik buiten stond zag ik Laura staan. "verder?" vroeg ik. "echt wel! Op naar de zara" riep ze.
We liepen de zara in. ik zag gelijk heel veel leuke kleren hangen. ik pakte dit. ik kwam het pashokje uit en keek in de spiegel, het stond goed bij mijn uggs. ik besloot het gewoon te nemen. Ik ging nog even verder kijken. Uiteindelijk had ik dit ook nog gekocht. Ik keek of ik Laura zag. Ik liep mar naar buiten en zag haar daar staan met Alex en Roy, twee jongens die bij ons in de klas hadden gezeten. "Hee Denise!" riep Roy die mij als eerste op merkte. "hee Roy, hee Alex" ik ging naast Laura staan. "zin in woensdag?" vroeg Alex. "het is wel spannend, wat als je niet geslaagd ben, dan kan je het hele jaar nog een keer doen." zei ik. "gaat jou toch niet gebeuren?" vroeg Roy lachend. "nee mij niet, maar jou wel" zei ik terug. Ik en Roy zaten elkaar altijd te plagen, gewoon omdat we dat leuk vonden. "gaan jullie mee naar de mac donalds?" vroeg Roy. "ECHT WEL" riep Laura en weer keken alle mensen ons raar aan. we liepen met zijn vieren naar de mac donals. we bestelde en gingen buiten zitten. "Zijn jullie Venance al tegen gekomen?" vroeg Alex. "nee, loopt zij hier ook rond?" riep ik. Venance was een meisje uit onze klas dat dacht dat ze alles was, om gek van te worden. "ik hoop dat we haar niet tegen komen, de laatste keer dat dat gebeurden werden we de winkel uitgezet" zei Laura lachend. Zo zaten we nog een tijdje te praten en te lachen tot dat mijn telefoon ging. Ik zocht hem in mijn tas. "hallo met Denise.....nee, ik ben in de stad met Laura....waarom?.....nee......ja oke doei." ik hing op. "sorry mensen, ik moet gaan." zei ik en stond op. ik pakte mijn tassen. samen met Laura liep ik weg richting onze fietsen. Ik stapte op mijn fiets en reed weg, op naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen