Foto bij Chapter 14

“Ik ben Parvati” zei het meisje die als eerste begon te praten. “En ik ben Belinda” zei ze met een best wel grote lach. Waarom was ze zo blij dacht ik. “en ik ben Junelle” zei ik maar terug. “Dat is best een aparte naam?” zei Parvati. “Ja klopt ik kom niet hier vandaan” zei ik terug. “O waar kom je dan vandaan?” vroeg Belinda. De zenuwen kwamen nu wat moest ik tegen ze zeggen. Ik kom van een ver land en daar ben ik het enige prinses van. –Hoor je de sarcasme. “Meiden kom op laat haar eerst maar even met rust ze is er voor de eerste keer laat haar even rondkijken ofzo?” zei Hermelien meteen, omdat ze zag dat ik zenuwachtig werd. “Ja je hebt gelijk ik ga ook maar me koffer uitpakken” zei Parvati. “Ja ik ook” zei Belinda er achter aan. Ik zuchtte even omdat ze ermee in stemden wat Hermelien zei. Ik liep snel naar het bed van Hermelien. “Hermelien hoe kan ik je ooit bedanken”zei ik tegen haar. “Nou nu weet ik het nog even niet, maar als ik het weet ben jij de eerste die het hoort.” Zei ze met een lach die me niet echt gerust stelde. Maarja ze hielp me tenminste uit de knoop met Parvati en Belinda.

“Hermelien waar zijn de badkamers?” vroeg ik aan haar. “Kijk daar” en ze wees naar een deur die naast de in- uitgang deur stond. “O bedankt” zei ik. En liep er naar toe. Ik deed de deur open en er stonden 4 douche cabines. Ik kleedde me uit en liep in een hokje waar me naam op stond. Ik douchte al die stress van me af na een tijdje draaide ik de douche uit met spijt.Ik Droogde me af en deed me pyjama aan. Want het was al laat geworden en ging meteen hierna slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen