Foto bij 61

Huilend zat ik op mijn bed. Ik kreeg Justin niet uit mijn hoofd. Ik miste hem. Ik miste hem heel erg. Ik had het aan Caitlin verteld, maar die luisterde. Die vergaf me en trooste me. Ze kon er mee leven dat hij mij had gezoend. Ze vond met lekker, maar niet leuk. Er werd op de deur geklopt. Ruw veegde ik mijn tranen weg. 'Binnen.' Zei ik met een schorre stem. Ik keek verbaasd naar de persoon die in de deuropening stond. 'Jake.' Mompelde ik. Jake en Caitlin kregen gister ruzie. Caitlin nam het voor mij op. 'Kunnen we praten?' Vroeg hij. Het liefst duwde ik hem mijn huis uit en schold ik hem uit, maar ik had geen kracht. Ik knikte. Hij ging op het randje van mijn bed zitten. 'Het spijt me. Ik wist niet dat je een vriendje had. Ik wist ook niet dat het Justin Bieber was.' Zei hij zacht. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen erover heen. 'Kan ik het goed maken?' Vroeg hij. 'Ik vergeef het je. Maar boos zal ik altijd wel blijven totdat het goed komt tussen mij en Justin.' Antwoordde ik. Hij knikte. 'Kunnen we vrienden zijn?' Vroeg hij. Ik grinnikte. 'Best wel een rare vraag als ik boos op je ben.' Zei ik. 'Ik weet het, maar het spijt me echt heel erg en ik wil het goed maken.' Zei Jake. Ik knikte. Ik deed de tv aan en het sprong op het nieuws. 'Justin Bieber is gestopt met zijn kleine tour in Amerika. Hij was paar dagen geleden gespot in Cleveland. Volgens bronnen is het uit met zijn toenmalige vriendin. Dit is een foto van hun twee. De naam van het meisje is niet bekend.' Zei de verslaggever. Een foto van mij en Justin knuffelend sprong in beeld. Gelukkig was het een wazige foto en kon je me gezicht niet goed zien. 'Bij een interview van gister deed Justin weer bot. Net als vorig jaar. Komt de bad boy Bieber weer terug?' vervolgde de verslaggever zijn verhaal. Ik dacht aan de tijden van Justin en mij en kon mijn tranen niet meer inhouden. Ik miste Justin. Ik miste zijn lippen. Zijn lichaam tegen de mijne aan. Zijn hand verstrengeld met mijn hand. Ik miste zijn schattige glimlach en zijn vrolijkheid. Jake sloeg zijn arm om me heen. 'Het spijt me, Jess. Het spijt me heel erg.' Fluisterde hij. Jess. Zo noemde Justin mij altijd. Bijna iedereen noemde mij zo, maar Justin ook. Jake. Zijn naam begon met een J, net als Justin. Justin sloeg ook altijd zijn arm om mij heen. Ik barstte weer in tranen uit. Nu het uit was, verbond ik alles met wat Justin deed of hoe hij was. Ik haatte het. Ik wou niet meer aan hem denken.

Jullie reacties zijn echt leuk. Ik hou van jullie, lieve mensjes. <3

Reageer (12)

  • Zaynstagram

    wauw, schrijven kan je wel goed ö

    xoxo'

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Aaaaaaaaaaaaaaahhhww Justin stout<33

    Jess zielig
    Jake pakt Jess in !
    Snel verder<33

    1 decennium geleden
  • Lovies

    Grrr, ik haat Justin zó op dit moment...

    1 decennium geleden
  • Emmmm

    justin, dikke lullige klootzak ! ik haat je !

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    Wij ook liefde jou hebben -i know mijn Nederlands is goed ^^
    <333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen