[1]Gefeliciteert Harry,je hebt de zwerkbalwedstrijd gewonnen...Weeral
"Waaw,Harry heeft de snaai gezien. Moet je die duikvlucht zien! Wat een lef,wat een moed! Maar oh,Malfidus gaat ook op de snaai af. Hij gaat als de bliksem! Wie gaat hem het eerste hebben? de spanning is te snijden mensen. Maar oh! Harry en Draco zijn recht op elkaar ingevlogen... Harry weet zich net aan zijn bezem vast te klampen. Malfidus valt,hij lijkt wel bewusteloos. Hemel wie doet iets? Straks stort hij te pletter,Oh. Ah,Anderling weet hem net op tijd veilig op de grond te ... En Harry heeft de snaai weten te bemachtigen! Griffoendor heeft gewonnen! Weer een zege in de lange rij dankzij Harry Potter! Wow,die moet de adrenaline vast door zijn lijf voelen gieren! Draco wordt naar de ziekenboeg gebracht. Wat een spanning wat een spel mensen,wat een spel!"
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Oma Minerva. Leuk bedacht zeg oh en ook leuk dat je als inleiding het comantaar hebt geschreven.
7 jaar geledenEn Harry is gewoon beter in Zwerkbal dan Draco geef toe.
óma Minerva
1 decennium geledenIs ze daar blij mee????
oma Minerva:P
1 decennium geleden