“dus jij en George zijn weer bijelkaar?” vroeg Loena nieuwsgierig. Ik probeer zo nonchalant te doen maar mijn enthousiasme neemt het over. “nee, maar we vinden elkaar wel leuk!” ik spring zowat op en neer. Loena kijkt me eerst gek aan maar springt dan maar met me mee. “leuk! Maar waarom nemen jullie niet gewoon.” Vraagt ze lachend. “vanwege dat Angelique gebeuren, Remember? Kan ik hem nog steeds vertrouwen. Ik bedoel hij heeft me echt pijn gedaan daarmee.” We stoppen met springen en kijken elkaar fronsend aan. “hij vind je echt leuk, die blik die hij je schenkt wanneer je langs loopt of wanneer je praat of wat je ook maar doet, die blik is zo.. ja hoe zeg je dat?” ik grinnik en knik omdat ik snap wat ze bedoelt. “maar toch, dat Angelique probleem knaagt aan me.” Nu is het loena’s buurt om te knikken. “Zou er bij het middageten pudding zijn?” Ik kijk haar raar aan en knik. “gelukkig! Ik heb echt zin in pudding! Kom je?” ze huppelt weg richting de eetzaal. Mijn humeur slaat meteen over als ik aan de eetzaal denk. Ik heb helemaal geen zin om te eten. Ik strompel naar Carlo en David toe. “ze leeft nog hoor.” Ik grom chagrijnig naar David en krijg een gemene grijns op me gezicht. “ik word bang van je weet je dat? Wat ben je van plan.” Ik schud onschuldig mijn hoofd en kijk Carlo lief aan. “ze gaat je leven ruïneren terwijl je slaapt.” Legt Carlo doodgewoon aan David uit alsof het elke dag zo is. David kijkt me angstig aan maar ziet dan dat we een grapje maken.
We schieten keihard in lach maar stoppen dan ook meteen weer. Victoria loopt lachend naar David, trek hem het bankje af en sleept hem de eetzaal uit. “wat gaan hun doen?” Hannah kijkt ons vragend aan. “sex.” Antwoorden Carlo en ik verveeld. Sinds David met Victoria heeft is dat het enige wat ze doen. Volgens mij hebben ze meer een lichamelijke relatie dan een pratende relatie. “ga je nog eten?” ik schud me hoofd en loop samen met Carlo de eetzaal uit. “morgen eet je wel, okee? Ik wil niet dat je in het ziekenhuis beland omdat je niks eet.” Ik knik even en loop samen met Carlo naar de leerlingenkamer toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen