Foto bij Chapter 1

“goodmorning!” ik ga naast Harry zitten en trek me uitbundig uit. “wat hebben we hier voor ontbijt? Brood? Nah. Cornflakes? Mmm. Druiven? JA!” ik trek de hele bak druiven naar me toe en begin genietend te eten. Iedereen kijkt me verbaasd aan. “Wa…t” ik voelde dat ik helemaal rood werd. “uhem.. sorry!” ik stond snel op en ging nu echt naast Harry zitten, ze zaten me allemaal uitbundig uit te lachen terwijl ik me verschool achter de kom druiven. “Awkward!” zegt Fred lachend. Ik gooi een druif tegen zijn hoofd en sis wat. “Haar ochtendhumeur komt weer omhoog mensen! Gelukkig komt George er aan lopen om haar te kalmeren.” Ron keek grijnzend naar Fred. Oh nee, als ze het wagen. George ging zitten en begroette me. “ZOENEN, ZOENEN, MAAK ME GEK!” Ik keek pist naar Ron en Fred en zag vanuit me ooghoeken dat George me raar aankeek. “ik snap dat je vanaf het begin wil beginnen, maar moest dit er ook bij?” ik kijk hem droog aan. “alsof ik hierom heb gevraagd, George.” “oeeeh, fight fight fight.. auw!” Hermelien heeft hun allebei een klap verkocht en ik kijk haar dankbaar aan. George draait mijn hoofd zo naar hem toe dat ik alleen naar hem kan kijken.
“trek je niks van hun aan, ze zijn weer eens Fred en George aan het spelen, Ron probeert mijn plaats in te nemen.” Hij keek vuil naar Ron. “maar dat gaat hem toch niet lukken.” Iedereen begon keihard te lachen en Ron was nu diegene die rood werd. Hij geeft me nog snel een knipoog en gaat eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen