000
De eh, rollen zijn bekend.. Soort van:D
Kijk maar in het topic!
En als je eventueel nog een rol wilt, vul maar in:D Ik kijk wel of ik er iets mee kan:D
Sergio Ramos
De woorden van mijn coach, correctie oude coach, galmen nog steeds door mijn oren. "Sergio, vanaf nu sta je onder contract bij Barcelona." De woorden waarvan ik dacht dat het nooit zou gebeuren zijn toch werkelijkheid geworden. Ik snap het nog steeds niet, waarom ben ik verkocht aan Barcelona? Allereerst snap ik niet waarom Barcelona míj wil, en daarnaast snap ik niet waarom ze mij geen toestemming hebben gevraagd. Serieus wat moet ik bij die club? Mijn hele team vond dat ik ze in de steek had gelaten, maar het is helemaal mijn schuld niet! Op dat moment kreeg ik een smsje. Ik kan niet wachten tot 17 april, de volgende El Clásico. Jullie gaan verliezen. Verrader. FIJN! Nu is Ronaldo ook boos op me. Stomme transfer, het is dat ik zo erg van voetbal houd, maar anders was ik er echt mee gestopt. Ik pakte mijn tassen en keek nog snel even rond in mijn oude huis. Volgens mij heb ik nu alle spullen die ik nodig ga hebben. Nou daar gaan we dan, op naar de hel van Barcelona.
Cesc Fabregas
Oke, kan het nóg beter? Ik heb een top seizoen achter de rug én ik heb een transfer naar Barcelona. Ik wist dit al een paar dagen, maar vandaag is de dag dat ik eindelijk naar Barcelona toe mag. Gister hebben we met het team van Arsenal een afscheidsfeest gehouden en om heel eerlijk te zijn, ik ga die gasten missen. Maar Barcelona is de ploeg waar ik thuis hoor, dit is de ploeg waar ik mijn carrière voort moet brengen. En ik weet zeker dat het met dit team goed gaat lukken. Alleen er zit een nadeel aan. Sergio Ramos. Oke, qua persoonlijkheid is die gast oke, maar laten we het maar niet over zijn speelstijl hebben. Hij hoort gewoon bij Real Madrid en hij gaat het heel moeilijk krijgen. Niet alleen door de fans, maar ook door het team. Het klopt gewoon niet dat hij bij Barcelona komt. Maar waar maak ik me zorgen over? Het is zijn probleem, niet de mijne. Ik hoop alleen dat hij niet zo gaat zeuren tegen me aangezien we samen een huis 'gekregen' hebben. Maar oke, genoeg over Ramos gezeurd, dit onderwerp verpest mijn goede humeur! Ik pakte mijn spullen bij elkaar en ik wist dat ik er klaar voor was. Op naar Barcelona! Op naar thuis!
Reageer (9)
Welke rol moet je nog?
1 decennium geledenleuk begin
Snel verder
Xx,
Ja ja. Cesc is coming home! IK EIS NOG EEN DEEL!
1 decennium geledenaaawh, Arme Serg.
1 decennium geledenLucky Cesc.
Verder, i love it!
VERDER
1 decennium geleden