14
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Awwww...
1 decennium geledenLeuwkLeukkLeeuukk!! Nou dus hier weer een reactie.. Ik ben in goede bui dus ga alweer.. Ja alweer een lange reactie schrijven vind je niet erg toch(A) nou zoals ik al zij komt hier niet echt in voor maar ben nog steeds tegen uithuwelijken:S En harry is zo schatje hier.. Fred en George ook hoe ze elkaars zinnen afmaken GENIUS!! Maja toen ie boos werd..(harry dan he ) Echt gappigg.. Ik hou van woord Gappig in plaats van Grappig (even ter informatie) En het is zo schattig dat ze eindelijk hebben! Maja ik snap echt wel dat May bang is voor Draco! En nu hebben ze samen les... Maar wel met haar vader erbij toch..? want VTZK is toch VerweerTegenZwarteKunsten?? Ja sorry hoor ben niet echt slim.. Ben beetje dom... Maar daar hou ik van..
Xoxo(flower)
Krijg je weer bloemetje als je verder gaat.
ahhhhh so sweeeetttt
1 decennium geledensnel vberderr
xx
Bij dit stuk had ik echt drie verschillende gevoelens
1 decennium geleden1) Verdriet, want vond dat zo zielig wat Draco met May deed. Kreeg dan echt super veel medeleiden
2) Woede: ook door Draco dat vond ik er echt helemaal over gaan
3) Vrolijkheid Echt zo lief May en Harry
En er zaten ook heel wat grappige dingen in:
Harry die zo boos werd vind ik echt geweldig
Harry houdt tenminste van haar dus weg met die Draco(A)
Het is ook wel een klootzak en als hij hem niet op de ziekenzaal slaat doe ik dat wel
En haha met Fred en george ook geweldig geweldig geweldig!
Haha wat een vraag hoe komt het dat je Sneeps dochter bent en toch zo'n aardig meisje bent xd
Die verwachten zo'n heel verhaal en dan krijgen ze zo'n simpel antwoord
Geniale story en heel erg snel verder proberen te gaan(H)
Aww dankjewel! <3
1 decennium geledenJe bent echt een schat, net zoals Harry en Fred en George