[013] If it meant to happen, it will happen
OMG I LOVEE U GUYS!! 72 ABOO'S!!
speciaal voor jullie met mn zonnebril op geschreven anders doet het pijn aan mn oogjes ):
speciaal voor jullie met mn zonnebril op geschreven anders doet het pijn aan mn oogjes ):
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
OH NO! Iedereen wordt hier ziek! Ik wil niet ziek worden!!
1 decennium geledenSnel verder (:
beterschap!! Nou vrolijkdevrolijk; SUPERSTORY!
1 decennium geledenSnel verder,
Kunnen ze die vampier niet met een koekenpan slaan? Ik heb iets koekenpannen vooral als het om slaan gaat, echt als ik boos op een personage in een verhaal (van iemand anders) dan wil ik diegene altijd met een koekenpan slaan, vraag me niet waarom, dat weet ik zelf ook niet. Volgens mij, ben ik niet 100% maar wie is dat wel? Ik bedoel als iedereen "normaal" zou zijn, dan zou het behoorlijk saai worden.
1 decennium geledenEn ik vind het super lief dat je ondanks dat je ziek bent, toch nog een chapter voor ons hebt geschreven, bij mij heerst de griep ook, ik zou het niet zo erg vinden om het te krijgen alleen ben ik waarschijnlijk gezond om het te krijgen.
aaawwh ;oo. Beterschaapp <3
1 decennium geledenOmfg.... Ze moeten wel optijd zyn he anders..
GRR <:[ xdd
Aaahw, beterschap. (: En ik heb je opgevrolijkt met een extra abo + kudo :p Echt GEWELDIGE story !
1 decennium geleden