Foto bij OO1

Nieuwe woonplaats, nieuwe school, nieuwe vrienden, nieuwe jongens, nieuw leven.

'Pap het lukt wel oké?', zucht ik als hij het portier van mijn auto openhoud. Natuurlijk het is aardig van hem, en ik weet het ik zeur veel.
Ik moet hem dankbaar zijn anders had hij me in zijn politie auto moeten brengen.
Pap is politie agent hier, en hij heeft van een vriend van hem heel goedkoop een auto voor mij kunnen kopen, super lief natuurlijk.
'Sorry Kels, ik moet gewoon nog een beetje wennen aan het feit dat je al zo groot bent'.
Ik glimlach. 'Tot vanmiddag pap', zeg ik en ik sluit het portier.
Ik had het hier zo anders verwacht. Het is ook al lang geleden dat ik hier geweest ben, ik was 6 geloof ik. Nu ben ik al weer 18. Mam wilde graag met haar nieuwe vriend reizen, geen probleem natuurlijk. Ik ging wel bij mijn vader wonen. Ik heb haar nog nooit zo gelukkig gezien toen ze op het vliegtuig stapte. Daar deed ik het voor. En Pap was ook blij toen ik vertelde dat ik weer bij hem kwam wonen. Wel een beetje overvallen, want het kwam ook zo van de een op de andere dag.
Als het aan mij lag zat ik nog lekker thuis, met mam en haar nieuwe vriend Rob. Maar ik wilde dat ze gelukkig waren dus ging ik naar Pap.
Oké nu even op de weg letten. Ik ben extra vroeg weggegaan zodat ik de weg nog kon zoeken naar school. Ik rijd nu al een tijd op een lange smalle weg met veel bomen er om heen. Het zal wel goed zijn.
Ah hier dus. Ik rijd de parkeerplaats op. Heel veel auto's. Zal ik te laat zijn? Zo te zien niet, er staan nog veel mensen op het plein. Ik parkeer mijn auto en loop naar de administratie. Ze geven me mijn rooster en een briefje met de namen van de docenten. Daar moeten ze hun handtekening op zetten als ik in hun les ben geweest, vertelde ze me.
Het zal wel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen