*2
Het is avond als ik de studio uitloop. Mijn nummer is sucsesvol opgenomen en Usher was trots op me. Ik loop naar mijn auto en stap in. Net toen ik mijn auto wilde startte wordt ik gebeld. Het was Pattie.'Hey met Justin' 'Hey lieverd eet jij thuis?' 'Ja ik eet thuis ik stap net in de auto' zeg ik lachend. 'Oke we eten pizza dus dan zie ik je zo' zei Pattie. 'Doei doei tot zo' Ik start mijn auto en rij naar huis.
Ik rij de oprit op en parkeer mijn auto. Ik doe de voordeur open en loop naar binnen. Ik leg mijn pet op de kapstok en toen zag ik Chaz mijn beste vriend in de huiskamer zitten. 'Heey Justin' zegt Chaz. 'Heey alles goed? eet je mee?'. 'Ja is goed ik kwam hier voor een potje basketbal maar toen bleek dat je in de studio zat'. 'Nou dan gaan we toch nu nog een potje basketballen' zeg ik lachend. Ik pakte de bal en liep naar het veldje achter mijn huis. Chaz pakte de bal van me af en schoot hem in een keer in de korf. Toen werd ik fanatiek en scoorde ik bij hem. Na een halfuurtje basketballen werden we geroepen voor het eten.
We zaten gezellig met elkaar aan de tafel. 'Hoe was je dag?' zei Pattie. 'Prima mijn nummer is prima opgenomen en Usher was trots op me' zei ik. Chaz schrokte zijn pizza op. 'Zo op' zei hij en hij zakte achterover in zijn stoel. 'Zo krijg jij thuis geen eten' vroeg Pattie lachend. 'Jawel alleen ik had gewoon supper honger' zei Chaz lachend. We zaten nog een tijdje met elkaar aan tafel en praate gezellig.
Het was laat en Chaz was naar huis gegaan. Ik zat op de bank nog een beetje tv te kijken. Ik keek naar lachen om home video's ofzo. Ik moest er altijd wel om lachen. Ik besloot naar bed tegaan morgen weer een nieuwe dag ik zou dan weer naar school moeten. Ik sta op en loop naar mijn moeder 'doei mam' ik loop naar haar toe en gaf haar een nacht kus. Ik liep de trap op en trok me kleren uit en dook mijn bed in.
Reageer (4)
mooi
1 decennium geledenleuk verhaaltje
1 decennium geledenik ga n andere keer verder mt lezen als je niet erg vind. k moet eig bezig zijn mt schoolwerk nu
leuk!
1 decennium geledensnel verder(H)
leuk!
1 decennium geleden