[4.2] She doesn't loves me for who I am.
'Oke, ik vertrouw je..' Alweer geeft hij mij een knuffel en drukt mij dicht tegen hem aan. Er loopt nog 1 verdwaalde traan over mijn wang en Nick veegt hem snel weg. 'Waar was deze traan voor?' Vraagt hij lief. 'Ik ben opgelucht..' Een beetje beschaamd kijk ik naar de grond. De traan was niet omdat ik opgelucht ben hierover, maar omdat Kellan me heeft gezoent en ik hem niet tegen hield. En dat Nick me nu vertrouwt dat er niks is gebeurt, maakt het nog erger om te vertellen.
Dank jullie allemaal voor jullie reacties(A) Maggie klinkt eigenlijk best wel als een slet, maar dat is ze helemaal niet! Ze raakte gewoon in paniek(A)
Oke, haat aan AK! Ze moeten gewoon zorgen dat we een uurtje op school iets voor onszelf mogen doen, dan weet ik al wat ik ga doen;)
Slecht deel, I know;)
Dank jullie allemaal voor jullie reacties(A) Maggie klinkt eigenlijk best wel als een slet, maar dat is ze helemaal niet! Ze raakte gewoon in paniek(A)
Oke, haat aan AK! Ze moeten gewoon zorgen dat we een uurtje op school iets voor onszelf mogen doen, dan weet ik al wat ik ga doen;)
Slecht deel, I know;)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Arme joe arme maggie!! aangezien nick weggaat
1 decennium geledenSnel veder
haha, ik heb gelukkig geen ak meer
1 decennium geledenik haat dat vak echt...
snel verder <3
xx.
Jaaaa beetje mijn mening over Who I Am gebruiken die k vandaag vertelde bij wiskunde he:(
1 decennium geledenen dan ook nog is zorgen dat Joe me niet meer mag! Lekkere vriendin ben jij (omg Joe verdrietig aan t begin, hyper aan t eind -> so me:$)
En btw
VIDEO GIRL ROCKS MY WORLD!!!<3
Arme Joe
1 decennium geledenSnel verder! <333