Foto bij Chapter 13

Nadat we klaar waren met eten op Ron na dan. Liepen we rustig naar de Griffoendor Dorm toe. Ik had geen idee waar het was dus volgde ik gewoon de rest. Zo moeilijk was dat niet een hele rij kwijt te raken. We moesten verschrikkelijk veel trappen oplopen mijn hemel. Ik ben echt moe en wil alleen nog maar slapen. Toen we er waren was er een portret van een vrouw die wel bekend stond als de dikke dame. “Wachtwoord” zei ze nadat ze ons heel erg blij had begroet en hoe onze vakantie was. “Zurenmatten” zei een jongen die ik niet kende ik zag hem wel zitten aan tafel tijdens het eten en hij praatte ook wat met Ron en Harry, maar dat was het dan ook. De deur ging open en iedereen stroomde zich de kamer in. De kamer was best wel ruim en mooi. Je zag veel de kleuren van geel en rood de afdelingskleur natuurlijk.

“Junelle hier zijn de slaap kamers voor de meiden” zei Hermelien toen ze naast me stond ik knikte en liep met haar mee. De kamer was best wel groot. Er stonden 4 bedden en 4 kasten voor ieder bed 1 klerenkast wel handig. En rood, gele gordijnen. Ik zag dat mijn Koffers en uil er al waren en ik liep naar Alla toe om te kijken hoe het met haar was. “Welke bed kies je” hoorde ik Hermelien zeggen. En ik keek naar de bedden en koos een bed helemaal aan de rechter kant van de kamer tegen de muur aan. “Ik kies deze wel” zei ze en liep naar de enige bed naast me en ik knikte. Ik hoorde dat de kamer deur open ging en ik zag 2 meisjes naar binnen komen. “O het nieuwe meisje komt bij ons op de kamer slapen wat leuk” zei een meisje van wie ik geen idee had wie ze was.

Halloo ik kon het niet laten om nog een hoofdstuk te schrijven dus heb ik er nog 1'tje voor jullie. Ik had weer een toets vandaag wat echt bagger ging! Houd het ooit op met toetsenn!! :(

Reageer (1)

  • Fidem

    Lief dat je nog een hoofdstuk online zet, heel veel succes met al je toetsen verder(H)
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen