1. Ultimatum
Dit is niet zo goed geschreven( vind ik), maar bij de 3 is het wel goed dus lees please door.
Wat ging de tijd toch langzaam voorbij. Vooral als je een vampier was. Ik heb al 12 keer met Alice geschaakt en 14 keer met Emmett armpje gedrukt. Met Alice had ik maar 7 keer gewonnen en met Emmett had ik alleen maar verloren. Emmett zei:'Denkt nou eens niet aan Bella, we gaan iets mannelijkst doen.' Ik zuchtte en zei:'Wat ben je van plan?'
Maar ik wist het natuurlijk al. Emmett zei met een grote grijns:'Vechten!' Ik zei:'Nee, ik ga piano spelen.'
Ik speelde Bella slaap liedje op de piano
Ik mocht van Charlie pas om 7 uur Naar Bella en tot half 9 's avonds. Ik vond het verschrikkelijk om zo lang weg te blijven van Bella.
's avonds kwam ik wel altijd naar Bella. Dan sprong ik door het raam.
Het was 5 voor 7. Nu kan ik naar Bella gaan.IK was al de deur uit en wilde gaan rennen. En in een keer dacht ik. de aanmeldingsformulieren voor universiteiten bijna vergeten. Nou, dit moet ik maar niet aan Emmett vertellen hij lacht zich dood als ik ( een vampier ) iets vergeten ben..Ik pakte de aanmeldingsformulieren snel en daarna rende ik heel snel naar Bella. ik kon niet meer zonder haar. Ik was er al bijna IK kon Charlie gedachten al lezen. hij wilde weten naar welke universiteit ik zal gaan. Voor dat ik het wist stond ik al voor de duur. Ik tikte 3 keer. Ik hoorde Bella heel hard en plezierig roepen:'ik kom eraan.' Maar Charlie was minder blij ik hoorde als hij: ga weg mompelde. Charlie was geen grote fan meer van mij vanaf ik weg was gegaan van Bella. Ik kreeg alweer pijn als ik eraan dacht het was zo verschrikkelijk. ik zal Bella nooit meer in de steek laten, want als ik weg ben waarom ik mij zelf gevaarlijk vond voor haar dan kom die Weerwolf. en hij denkt als hij niet gevaarlijk is. Ik hoorde als de deur open ging. Daar stond mijn Lieverd ze zach er zo blij uit. Ze had een spijkerbroek aan en een T-shirt met 2 gaten erin. maar toch zag ze er beeldschoon uit. Bella pakte mijn hand.
hé zei ze. en we glimlachte samen. Ik tilde onze verstrengelde vingers op om met de rug van mijn hand haar wang te strelen.
Ik zei: Hoe was je middag?
Langzaam
Ook voor mij.
Ik tilde haar pols op naar mijn gezicht, terwijl onze handen in elkaar bleven. Mijn ogen gingen dicht terwijl mijn neus over haar huid gleed, en ik glimlachte zonder mijn ogen open te doen. Ik hoorde Charlie zijn gedachten hij was erg boos omdat ik er was. Maar ik luisterde niet naar zijn gedachten ik dacht alleen maar aan mij en Bella.
Ik hoorde als Charlie kwam hij stampte heel hard met zijn voeten.
Ik deed mijn ogen snel open en ik liet onze handen zakken maar ik bleef haar hand wel vast houden.
Ik zei heel Vriendelijk: Goeie avond Charlie.
Charlie gromde iets onverstaanbaar naar mij.
en ging met zijn armen over elkaar naar ons kijken. Hij nam het idee van ouderlijk toezicht wel heel serieus de laatste tijd.
Ik zei: 'ik heb weer een stel aanmeldingsformulieren bij me.'
ik hield een stevige, volgepropte envelop omhoog. En ik had een rol postzegels om mijn pink zitten. Bella Kreunde. Je zag ook aan haar gezicht als ze er geen zin in had. Ik moest glimlachen.
Ik zei:' Niet alle inschrijvingen zijn al gestolen. en bij een aantal is men bereid een uitzondering te maken.' Bella had een hele rare blik op staan en ik moest lachen. Ik zei: 'zullen we?' en ik trok Bella mee naar de keuken. Charlie snoof en liep achter ons aan, terwijl hij nauwelijks iets te klagen kon hebben over de activiteiten die vanavond op het programma stond. Bella ruimde de tafel af terwijl ik een stapel formulieren rangschikte. Charlie zei: 'Over universiteiten gesproken, Edward. Bella en ik hadden het net nog over volgend jaar. Heb jij al besloten waar je gaat studeren, Edward? Ik glimlachte naar Charlie en Zei: 'Ik weet het nog niet ik heb al een aantal toelatingskaarten gekregen, maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Charlie vraagt: waar ben je toegelaten? Ik zei zo vriendelijk mogelijk: Syracuse... Harvard... Dartmouth en ik ben net vandaag toegelaten bij de universiteit van Zuidoost-Alaska.'
Harvard? Dartmouth? Pruttelde Charlie. Charlie zei: 'Nou dat is nogal... dat is niet niks. Maar ja, de universiteit van Alaska... dat is toch niet echt een optie, als je zo'n vooraanstaande plek kunt. ik bedoel, je vader zou toch willen dat je...'
Ik zei kalm tegen Charlie: 'Charlisle staat altijd achter al mijn keuzes
Je raad het nooit, Edward; Zei Bella heel vrolijk. wat dan Bella? zei ik
Bella wees naar de dikke envelop op het aanrecht. ze zei: ' Ik heb net mijn toelating binnen voor de universiteit in Alaska!'
'Gefeliciteerd!!!' Zei ik. 'Wat een toeval!'
Reageer (1)
moet er nog aan beginnen, ik ga nu slapen maar morgen ga ik hem zeker lezen:D!! hihi je hebt alvast een kudo!! Oh en je hebt er een abo bij:$
1 decennium geleden