Foto bij 19. Cyprus, here we come!

Gerard hield zich aan zijn belofte, hij had het geregeld. Ik prop zoveel mogelijk topjes en shirtjes in mijn koffer, als ik er op ga zitten past hij nog maar net dicht, ik had het er gewoon warm van gekregen. Op dat moment gaat mijn slaapkamerdeur open. 'Hee, ben je er klaar voor?' greinst mijn moeder, ze was veel zenuwachtig dan ik. 'Ja hoor maar ik moet nu wel gaan anders ben ik niet op tijd.' 'Oké, heel veel plezier, laat je nog wel wat weten als je aangekomen bent?' 'Ja doe ik.' ze geeft me een kus en helpt met mijn koffer de trap af dragen. 'Tot volgende week dan.' en ze geeft me een laatste afscheidsknuffel en zwaait me uit. Gelukkig zitten er wieltjes onder mijn koffer anders had ik een hoofd als een tomaat gehad eerdat ik bij het huis van Gerard was. Ik zet mijn zonnebril op want de zon schijnt fel in mijn ogen. De temperatuur had echt een hoogtepunt bereikt, ik had haast niet geslapen vannacht door de warmte maar natuurlijk ook door de zenuwen. Ik sleep mijn koffer de trap op en bel aan. De deur gaat open en Bojan staat voor mijn neus. 'Hee kom erin.' ik zeg niets terug en volg hem door de gang waar ik mijn koffer laat staan. Ik zet mijn zonnebril af en loop achter bOjan aan de woonkamer in. Een meisje komt naar me toegelopen en schud me de hand. 'Hoi, ik ben Naomi, jij bent Jimena toch?' 'Ja klopt' 'We hebben al heel veel leuke verhalen over je gehoord.' 'Ze zeggen maar wat hoor schat!' schreeuwt Gerard vanuit de keuken. Naomi lacht 'Alleen goede dingen hoor.' De jongen die voorheen op de bank bleef zitten staat nu op en loopt naar me toe. 'Hee, Cesc, aangenaam.' en hij schud me ook de hand. 'Jimena' atwoorde ik. Ik ga op de bank zitten, we hebben nog een uur en dan moeten we vertrekken. 'Schat, wil je wat drinken?' roept Gerard vanuit de keuken. Ik loop naar hem toe 'Water alsjeblieft' en ik geef hem een zoen. 'Zal ik je even helpen?' 'Nee hoeft niet, ga maar lekker zitten joh.' 'Oké' Ik ga op de bank zitten en kijk een beetje zenuwachtig rond, ik voel me nooit zo fijn bij mensen die ik niet goed ken. Bojan komt naast me zitten en doorbreekt de stilte. 'Goed geslapen?' Ik moet gelijk weer denken aan de vage droom die ik had gehad vannacht maar ik schud het beeld gelijk weer uit mijn hoofd. 'Ja hoor' zei ik kortaf en ik kijk hem niet aan. Gerard komt aangelopen met drinken en geeft me het glas water. Ik neem een slok en zet het glas dan voor me neer op het tafeltje, Gerard slaat zijn arm om mijn middel. Ik voelde dat Bojan het zag maar ik kijk hem niet aan, in plaats daar van pak ik Gerard zijn hand vast. Cesc en Gerard dollen wat en ik lach enthousiast mee net als Naomi maar Bojan blijft stil. Ik kijk zijn kant op maar hij staart wat verloren naar de grond. 'Gaat alles wel goed?' zei ik zacht. Hij kijkt me aan en lacht weer een beetje. 'Jawel, weinig geslapen.' 'Hoe komt het?' 'Het was zo warm vannacht.' 'Ja inderdaad, ik hoop dat ze daar goede airco hebben.' 'Vast wel, Gerard heeft het hotel geregeld.' 'Huh, wat?' zei Gerard toen hij zijn naam hoorde. 'Niets schat' en ik lach hem uit om zijn verbaasde gezicht. Hij prikt me in mijn zei en ik doe hetzelfde bij hem. 'Wat zijn jullie toch leuk samen' zei Cesc 'Allebei even vervelend.' 'Nee jij dan Cesc!' Naomi geeft Cesc een duw. En Naomi en Cesc beginnen elkaar ook te vervelen. 'Ben maar blij dat je geen vriendin hebt.' zeg ik tegen Bojan. Hij kijkt me aan met een pruillip. 'Dat zeg jij..' Ik prik hem ook in zijn zei maar dat had hij blijkbaar niet verwacht. Zijn wangen kleuren rood, hij kijkt snel de andere kant op en Cesc kijkt me vragend aan.

Bojan helpt me met mijn koffer van de trap af te krijgen en legt hem in de auto. Als ik naast hem ga zitten in de auto raak ik per ongeluk zijn hand aan. 'Sorry' 'Geeft niet.' En de rest van de rit zeggen we niets tegen elkaar. Naomi en ik praten wat over voetbal en Cesc en Gerard lachen en kloten elkaar voorin de auto. Als we bij het vliegveld zijn stappen we uit en Gerard helpt me met mijn koffer en geeft me een kus op mijn wang. 'Is er iets, je bent zo stil..' Ik zie Bojan een beetje eenzaam met zijn koffer sjouwen. 'Nee er is niets, gewoon een beetje moe.' 'Kom je lekker tegen me aanliggen in het vliegtuig?' Ik bloos en hij geeft me een zoen. 'Oké' ik zag Bojan kijken en toen hij zag dat ik naar hem kijk kijkt hij snel de andere kant op. Gerard heeft het niet in de gaten en we lopen naar binnen. We gaan in de rij staan om in te checken. Ik leun tegen Gerard aan en hij slaat een arm om me heen. Als ik mijn ogen sluit moet ik hard mijn best doen om niet in slaap te vallen. 'Houd het nog even vol.' zegt Gerard en schud even aan mijn schouder. 'Ja ik ben wakker' zeg ik geschrokken en Gerard lacht naar me.

We hebben ingecheckt en ik zit met een Starbuck koffie achterover geleund. Je zou zeggen dat je met dit weer geen zin hebt in koffie maar ik had het gewoon ernstig nodig.

Eindelijk zitten we in het vliegtuig. Gerard en Bojan zitten links en rechts van me. Als we nog maar een kwartier vliegen voel ik mijn hoofd al zwaar worden. Gerard trekt me naar zich toe en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Ik zag nog dat Bojan zijn muziek aanzet en richting Cesc en Naomi keek. Ik denk alleen Gerard en ruik zijn lekkere aftershave weer. 'Mijn grote lekkere teddybeer' mompel ik nog en Gerard zijn lach is het laatste wat ik hoor.

Reageer (9)

  • Piruleta

    Schattieeeg

    Snel verder XxX

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Awwhhh, wij zijn lekker op vakantiee:9~

    Snel verder meiss:D

    xx<333

    1 decennium geleden
  • sweetsugar

    Oww egt coolie!
    Vanavond weer een deeltje alsjeblieft!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Correctie, mijn grote lekkere teddybeer :9~
    snel verder :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen