O12.
Justin Bieber pov.
Ik liep opweg naar het park. Ja ik had Selena afgezegt. Mijn moeder vond het niet eerlijk dat ik mijn vrienden al zowat een heel jaar niet heb gezien, en als ik dan de kans kreeg om ze tezien met Selena af ging spreken. En eerlijk is eerlijk ze had er nog gelijk in ook. Ik verwaarloosde alles een beetje sinds er roddels over mij en Selena kwamen. Het was misschien dan wel echt waar, maar het irriteerde gewoon. Het duurde niet lang voordat ik bij het parkje aankwam en mijn vrienden al zag zitten. Ik begroette ze allemaal met een knuffel. "Waar zijn Chaz en Chloe ?" "Starbucks halen, ze komen er zo aan." Antwoorde Caitlin. En ze had gelijk want niet veel later kwamen Chaz en Chloe met een heleboel bekers in hun handen aangelopen. Toen iedereen hun drinken had knuffelde Chloe me even. "Ik dacht dat je met je vriendin had afgesproken ?" Vroeg ze. "Ja klopt, maar dat heb ik afgezegt." "Waarom ?" "Omdat ik mn vrienden niet wilde laten zitten." Chloe glimlachte even naar me en ging daarna bij Chaz op schoot zitten. Als ze dat 1 jaar geleden had gedaan had ik een week ruzie met Chaz gehad. Ik was zo verliefd op haar, maar zei niet op mij. Ze zag me gewoon als haar beste vriend. Niks meer, niks minder. De eerste dagen dat ik op tour was kon ik aan niks anders dan haar denken. Ik kon niet leven met de gedachte dat ze alles zomaar kon doen en dat ik haar niet in de gaten kon houden. Na een tijdje heb ik me eroverheen gezet. En dat maakt dat in nu met Selena heb.
--
Heee <3
Sorry dat ik zolang niks postte. :$
Ik was de hele week ziek, en vandaag nog steeds een beetje.
Vandaar dat deze niet zo goed is.
Sorry daarvoor.
Anyway, de hoeveelheid reacties werken niet echt mee met de motivatie ;$
So, leave a comment ? (flower)

Ps. ik heb school tot half 5 en even daarna moet ik dansen dus ik weet niet of ik vanavond nog een deeltje post. :$

Reageer (2)

  • Gavroche

    <'333333
    Echt mooi geschreven ondanks dat je niet helemaal fit bent!

    1 decennium geleden
  • Hypnotising

    Verder! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen