Foto bij 09

Heeft een beetje lang geduurd (flower)

~~Fernando Torres~~

Ik kon wel juichen, toen ze haar naam vertelde. "Scarlett.." Mompelde ik zacht toen we naar mijn auto liepen. De naam Scarlett paste perfect bij haar.In gedachten verzonken staarde ik voor me uit. Totdat ik wakker werd geschud door Scarlett. "Kom op dan!" en ze gaf me een zetje. Ik liep naar de bestuurdes kant en wou instappen. Ik keek even over de auto naar de andere kant, om te kijken of ze wel degelijk instapte. Maar ik zag haar niet, wat zouden we nou krijgen? Ik keek geschrokken om me heen en grijsde breed toen ik haar achter me zag staan, haar hand ophouden. "Wat?" Vroeg ik. "Sleutels, ik rij!" Zei Scarlett eigenwijs. No way! Wat dacht ze wel niet! Ze had vast geen flauw idee hoe duur deze car was. "Pardon? Dacht het niet!" Zei ik, en keek haar arrogant aan. Ze keek even arrogant maar haar blik veranderde al snel van arrogant naar gemeen. "Dan ga ik niet mee!" Zei ze en keek me recht aan, haar blik deed me even blozen, maar ik 'herpakte' me snel en keek haar aan. Zo wou het dus zo spelen, dat kon ik ook! "Dan krijg je ook geen geld.." Haar gezicht uitdrukking veranderde, ze keek me verbeten aan. "Dan bel ik nu de politie.." Zei ze plots, oeps hier had ik niks op terug. Ik keek van mijn auto naar mijn sleutels en legde ze toen twijfelend in haar hand. "Voorzichtig ermee!" waarschuwde ik haar. Ze lachte spottend en pakte de autosleutels tussen duim en wijsvingers vast. "Jij hebt die van mij in elkaar gereden, dan mag ik nu jou'n auto in elkaar rijden!" Zei ze glimlachend, geschokt staarde ik haar aan, dit meende ze toch niet? Snel greep ik mijn autosleutels stevig vast. "Dat gaat dus mooi niet door.." Scarlett lach helemaal dubbel. Ze ging op haar tenen staan en greep naar de sleutels die ik in mijn hand had. "Relax!" Zei ze grinnikend. Ze sprong onverwachts tegen me aan om de sleutels vast te grijpen. In plaats daarvan vielen dus sleutels op de grond en kon ik mijn armen nog net om haar middel slaan, of ze was gevallen. Ik knald tegen de auto aan en keek naar Scarlett die me verlegen aankeek, omdat we zo dicht op elkaar zaten. Mijn armen had ik nog steeds om haar middel en eigenlijk wou ik ze ook helemaal niet weghalen. Vlinders dwarrelden door mijn buik en toen wist ik het zeker. Ik was gek op het meisje dat ik nu in mijn armen hield. Ik was gek op Scarlett Drews. Ik kende haar amper 2 uur en ik was nu al gek op dr, helemaal gek. Elke keer als ze me aanraakte, werd ik verdoofd. Ik hield nu al van dr, maar of het wederzijds was? Ik staarde haar aan, in haar mooie blauwe ogen en droomde weg.

Reactie? Kudo? Abo?
(flower)







Reageer (2)

  • Blues

    Snel verder!!!
    x

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    Ik eis dat je snel verdergaat !<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen