Linda
Linda en Marjolein stappen uit de bus, ze zijn aangekomen in het centrum. Dan krijgt Linda een smsje. ''oh ik heb een sms'' ''van wie?'' vraagt Marjolein. ''van Tom'' ''oh wat zegt hij'' ''dat hij superveel zin in morgen heeft en of ik dat ook heb'' ''okee, ga je antwoorden?'' ''tuurlijk ga ik antwoorden, wacht even'' Linda stuurt terug: Hee, Tom jaa ik heb ook superveel zin in morgen, heb je zin om morgenavond nog even bij mij thuis te chillen?? xxxxLoveYou
''okee let's go'' Als eerste gaan ze naar de H&M. ''Linda!'' ''ja?'' ''deze moet je echt passe, die is super'' ''oh ja inderdaad, ga ik meteen doen'' Marjolein heeft een superleuk zwart jurkje in haar handen die ze nu aan Linda geeft. Linda schiet meteen het hokje in. Dan ontvangt ze weer een sms: Hee, Linda het wordt morgen echt geweldig wacht maar af, en dat chillen bij jou lijkt me ook een goed idee, tot morgen XoXo LoveYouToo ''en heo staat het jurkje?'' vraagt Marjolein. ''oh, die heb ik nog niet gepast, ik kreeg weer een smsje van Tom'' ''oh, okee pas hem dan even'' ''ja, ga ik nu doen'' Dan krijgt ook Marjolein een smsje: hee majo, zou Linda het leuk vinden als ik haar verras met een picknick en vervolgens een strandwandeling met haar maak? zou ze me wegduwen als ik haar zoen?? please give me some advice (: I need it :p xxx ''lieve schat dan moet je wel kijken hoe die staat hoor, met wie ben je zo druk aan het smsen?'' ''uhh nee, niks dat is mn ma'' ''oh, okee, maar hoe staat ie?'' ''jaa, echt super! nemen dus'' ''okee dan doe ik deze morgen aan'' Linda gaat terug het pashokje in. Linda krijgt een sms: hee, Linda trek morgen iets makkelijks aan, je zult het nodig hebben XoXo LoveYou shit, dan kan ik morgen dat jurkje niet aan. Marjolein smst Tom terug: hee, Tom echt een leuk idee :p maar ik zou even afwachten hoe ze erop reageert voordat je haar zoent. xxx ''okee Marjolein dit is het toch niet'' ''huh? maar hij is hardstikke leuk'' ''nee weetje wat we gaan naar huis'' ''wat is er met je? heeft ie afgebeld ofzo?'' ''nee'' '' hee daar heb je Anne ga je mee?'' ''nee, ga jij maar'' ''okee', doeg'' ''doeg'' Ik liep naar de bushalte, en nam de bus naar het strand, daar kon ik nadenken. Wat bedoelde hij met iets makkelijks, zouden ze dan niks speciaals gaan doen? zouden ze gewoon een ijsje gaan eten, of naar de bios gaan? Ik wil iets speciaals zoals; eten bij kaarslicht, een strandwandeling, een avondje uit en natuurlijk een heerlijke, lange zoen van hem. na een uurtje of 2 heb ik het wel weer gezien. Ik ga naar huis.
Er zijn nog geen reacties.