*1
Mijn wekker gaat. Ik sla op mijn wekker en ik stap uit mijn bed. Het is weer een gewone saaie dag. Vandaag had ik afgesproken met Usher om in de studio mijn nieuwe nummer op te nemen. 'Justin'! wordt er geroepen. 'Jaa ik kom ik moet nog even aankleden'. Ik zucht en ga naar mijn kast. Ik pak mijn adidas vest mijn broek en me supra's en kleed me aan ik loop naar beneden. 'Goeiemorgen lieverd schiet je op? want anders kom je telaat' zegt Pattie. 'Goeiemorgen mam' ik heb altijd een beetje een ochtendhumeur. Ik pak een bak doe er cornflakes in en giet er melk bij. Ik eet het rustig op. Dan piept mijn iphone. Ik heb een sms.
Usher:
Ik ben wat later in de studio ik zit vast in het verkeer.
'Lekker is dat' 'Wat is er?' vraagt mijn moeder. 'Usher is later in de studio'. 'Nou dan heb je mooi even de tijd om dat zwijnennest van je kamer op te ruimen' zegt ze. 'Nee daar heb ik nu echt geen zin in'. 'Je gaat het maar mooi doen anders ga je helemaal niet naar de sutdio vandaag'. Ik weet dat ze dat niet kan doen want ik heb een contract en als ik dan niet kom opdagen zou mijn platenmaatschapij boos worden. Ik zucht sta op en begin er toch maar aan. Ik heb geen zin dat mijn moeder straks anders helemaal gaat lopen stressen.
Na een halfuurtje heb ik me kamer een soort van opgeruimd. Mijn ochtendhemeur is aardig verdwenen. Ik pak mijn pet en ga de deur uit. Ik schreeuw nog even 'mam ik ga!'. Ik doe de deur dicht en stap in de auto en rij naar de studio.
Reageer (6)
wauw
1 decennium geledenbegint nu al leuk te worden !
1 decennium geledenik ga m voor je lezen haha
1 decennium geledenbn nog steeds geen bieber-loveri love it <3
1 decennium geledenEn ook voor je second lezer <3
1 decennium geleden"kudo succesvol gegeven"