Tom
Tom is net thuisgekomen van school. zijn zusje Kim, de beste vriendin van Anouk komt woedend aanlopen. ''WAT heb jij gedaan?'' ''huh, waar heb je het over?'' ''je hebt het uitgemaakt met Anouk?'' ''ja, hoezo?'' ''ze is er kapot van'' ''ja, ik vind haar niet leuk meer, wat moet ik dan doen? haar aan het lijntje houden en net doen alsof ik haar nog superleuk vind?'' ''ja, dan is zij tenminste niet verdrietig'' ''ja, maar ik vanbinnen wel'' ''maar hoezo dan? vind je iemand anders leuk?'' ''ja'' ''wie dan?'' ''niemand'' ''jawel vertel'' ''nee, dat gaat je niks aan'' ''nee, maar Anouk wel'' ''nee, Anouk gaat het ook niks meer aan'' ''jij bent echt een lul weet je dat?'' ''ja, dat weet ik en ik hou ook van jou lieve schat'' Hij loopt naar boven, en start zijn laptop op. Ik hoop dat linda online is, zij houdt tenminste wel van me. Hoop ik. Nou, alleen Marjolein is online. Misschien kan ik via haar wat meer te weten komen over Linda. ''hee, Marjolein'' geen antwoord. Oh shit dat is waar, ze gingen shoppen en Marjolein heeft vast haar laptop aan laten staan. Ach ja, dan sms ik Linda wel. hee Linda, lekker aan het shoppen ik heb superveel zin in morgen, ik hoop jij ook? XoXo (l)
Er zijn nog geen reacties.