Marjolein
In de pauze komt Linda naar haar toe gelopen. ''Marjolein, weet je wat Tom heeft gedaan?'' ''nee, vertel'' ''hij heeft het uitgemaakt met Anouk'' ''serieus?'' ''ja'' ''hoe reageerde ze?'' ''ze liep huilend weg'' ''ahh, dat is echt zielig'' ''nee joh, hij vindt haar toch niet leuk meer, dan is het alleen maar eerlijk'' ''ja dat is waar, maar vertel nou wat hij nog meer zei, want hierover raak je niet zo opgewonden hoor'' ''hij vroeg of ik wilde afspreken na school'' ''maar we zouden toch gaan shoppen vanmiddag?'' ''ja, dat heb ik hem ook gezegd'' ''nou lekker dan'' ''nee, we gaan nog shoppen hoor'' ''en Tom dan?'' ''we hebben voor morgen afgesproken'' ''okee, leuk voor je'' ''waarom ben je zo chagrijnig'' ''dat weet je best'' ''nee, dat weet ik niet'' ''ik vind Tom al sinds de brugklas leuk, weet je niet meer hoe verdrietig ik was toen hij en Anouk verkering kregen?'' ''ja, dat weet ik nog, maar ik kan er toch niks aan doen als hij mij leuk vindt?'' ''nee okee, maar jij vindt hem ook leuk'' ''ja, dus?'' ''dat is toch niet eerlijk tegenover mij?'' ''hoezo? hij vindt jou toch niet leuk, en het is niet je vriendje, het is niet je broer en je hebt er nooit mee gehad, meer verboden regels tussen vriendjes en vriendinnen zijn er toch niet?'' ''nee dat klopt, maar telt de regel als 2 vriendinnen dezelfde jongen leuk vinden moeten ze hem uit het hoofd zetten dan niet?'' ''ja, maar ik ben zo blij dat hij eindelijk interesse toont, gun je mij dat niet?'' ''ja natuurlijk wel, maar ik zou graag willen dat hij mij leuk vond'' ''ja, maar je kan hem moeilijk dwingen om je leuk te vinden'' ''ja, dat is waar'' ''nou dan, help je me vanmiddag met leuke outits scoren?'' ''ja, en dan kom ik morgenochtend naar je toe om je te helpen'' ''je bent een schat, geloof me ik had hetzelfde voor jou gedaan'' ''weet ik Linda'' Maar je zou niet hetzelfde hebben gedaan, jij zou me echt verboden hebben om te gaan.
Er zijn nog geen reacties.